موشکاف ۲۳خرداد۱۴۰۰ ـ چرخ روزگار این روزا داره از رو استخونای عظما و شیخ فری رد میشه

چرخ روزگار این روزا داره از رو استخونای عظما و شیخ فری رد میشه ـ موشکاف ۲۳خرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام. به به! دوستان و رفقای باصفا و بامرام! ایشالا که چرخ روزگار به کامتون بچرخه که این روزا داره از رو استخونای عظما و شیخ فری و سگ و سیله‌هاشون رد میشه. طوری که جیغ شیخ فریو درآورده. هاهاهاها.


خب من می خواهم یک تشکر کلی بکنم در بخشهای مختلف چون این روزها متأسفانه زبان تشکر در کشور ما نمی‌دانم چرا دچار لکنت عجیبی شده! و زبان نقد و انتقاد که همیشه باز بوده‌امروز هم باز هست و متأسفانه زبان تخریب و تضعیف و تحریف به راه افتاده  بعضی‌ها یک مواردی را فکر می‌کنند که مثلاً از یک وزارتخانه‌یی از دولت تعریف بکنند برایشان دردناک هست!


 موشکاف: هاهاها. از قدیم گفتن بدهکارو که رو بدی طلبکار می‌شه! حالا این شیخک پررو می‌گه چرا از من به خاطر این وضعیتی که درست کردم تشکر نمی‌کنین؟!.هاهاهاها. حالا هم عوض حرفای شیخ فریو در پردة سوم مناظره  یا به قول خودشون مفاحشه داشته باشین. هاهاهاها.


 مشکل ما دروغگویی است، اگر واقعاً پینوکیویی پیدا می‌شد در عالم واقع، باید دماغش چند دور دور زمین می‌چرخید، اگر می‌خواست در کسوت این آقایان قرار بگیرد. چرا با مردم صادق نیستید، دروغ می‌گویید، این خیلی زشت است، صداقت داشته باشید.


ما دلار نجومی، سکة نجومی، حقوق نجومی، اختلاس نجومی، نقدینگی نجومی، پررویی نجومی! اوه! اوه اوه اوه! پر رویی نجومی!


 موشکاف: هاهاهاها. دیگ به دیگ می‌گه روت سیاه، سه‌پایه می‌گه صل علی هاهاهاها. شیخ فری که تکلیفش معلومه، اسطورة دروغه اما یکی از مظاهر پررویی نجومی خود همین یاروئه. هاهاهاها. اما در عین حال ملاحظه بفرمایین که چطوری پتة یارو همتیو میریزه رو آب. هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۲خرداد۱۴۰۰ ـ تنور انتخابات نظام سرده، هر چی فوت می‌کنن بازم گرم نمیشه


نمای روز ـ سیرک انتخابات و وحشت از خشم آبان

لطفا به اشتراک بگذارید: