استندآپ خامنه‌ای ولی فقیه نظام و یک سیرک انتخابات یکپایه نظام آخوندی ـ قطعه طنز وشاد

قطعه طنز وشاد ـ استندآپ خامنه‌ای ولی فقیه نظام و یک سیرک انتخابات یکپایه نظام آخوندی


اعتراف آخوند مصلحی وزیر اطلاعات وقت رژیم درباره مهندسی رد صلاحیتها و این‌که رد صلاحیت رفسنجانی به‌خاطر «شرایط نظام» بوده، خامنه‌ای را بیش‌از‌پیش از بابت مهندسی شعبده‌های انتخاباتی از طریق شورای نگهبان مفتضح کرد. به‌خصوص که رفسنجانی کسی بود که خامنه‌ای را بعد از مرگ خمینی در خبرگان رهبر کرد و در هنگام رد صلاحیت به‌خاطر مصالح نظام رئیس تشخیص مصلحت بود آخوند مصلحی در مصاحبه‌یی در این باره گفت:


«بر اساس گزارشات ما از کف خیابان در سال۹۲ آقای رفسنجانی پیروز انتخابات می‌بود. یک عزیزی گفت مگر بچه حزب‌اللهی‌ها می‌گذارند این اتفاق بیفتد جمع‌بندی من این بود با توجه به شرایط نظام مصلحت این بود ایشان رد صلاحیت بشوند و دلایل آن را هم نوشتم. فقها و حقوقدانان شورای نگهبان هر چقدر در ذهنشان گشتند که یک ان‌قلت در مجموعه من بیاورند نتوانستند. یکی از حقوق‌دانان شورای نگهبان سؤالی مطرح کرد که مگر ایشان چه گفته‌اند که رد صلاحیت شوند، گفتم من با شخص کاری ندارم، من می‌گویم حفظ نظام این هزینه و این فایده را دارد» (تلگرام خبر فوری ۲۴خرداد۱۴۰۰).


اعتراف مصلحی به جنگ گرگها بر سر مهندسی سیرک انتخابات و سلاخی کاندیداهای سرسپرده را دامن زد و آشفته بازار نمایش انتخاباتی را بیش‌از‌پیش بحرانی و قمر در عقرب کرد.


کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان ارتجاع در واکنشی ترسان و عجولانه مدعی شد که مصلحی هرگز چنین مطلبی را در جلسه شورا بیان نکرد و نسبت به دیگر مطالب کلی او نیز به‌شدت اعتراض شد و اعضا آن را قبول نداشتند



مطالب مرتبط


استندآپ یکی از زوایایی پنهان سیرک انتخابات نظام آخوندی ـ قطعه طنز وشاد


اعتراف مصلحی وزیر اطلاعات وقت رژیم درباره مهندسی رد صلاحیتها، فضیحت دیگری برای خامنه‌ای

لطفا به اشتراک بگذارید: