آیا مصلحی همه چیز را گفت ـ مصلحی گیت

مصلحی گیت ـ آیا مصلحی همه چیز را گفت!!!


اخبار مهندسی خامنه‌ای در انتخابات سالهاست بگوش می‌رسید اما آخوند مصلحی وزیر اسبق اطلاعات رژیم برگ دیگری رو کرد که به نام «مصلحی‌گیت» مشهور شده است.


رد صلاحیت رفسنجانی با یک گزارش


آخوند مصلحی در خلال مصاحبه ترتیب‌یافته‌ای در تاریخ ۲۴خردادماه گفت: «بر اساس گزارشات ما از کف خیابان در سال۹۲ آقای رفسنجانی پیروز انتخابات بود. یک عزیزی گفت مگر بچه حزب‌اللهی‌ها می‌گذارند این اتفاق بیفتد. جمع‌بندی من این بود با توجه به شرایط نظام مصلحت این بود ایشان رد صلاحیت بشوند و دلایل آن را هم نوشتم.


فقه‌ها و حقوقدانان شورای نگهبان هر چقدر در ذهنشان گشتند که یک ان‌قلت در مجموعه من بیاورند نتوانستند. یکی از حقوق‌دانان شورای نگهبان سؤالی مطرح کرد که مگر ایشان چه گفته‌اند که رد صلاحیت شوند، گفتم من با شخص کاری ندارم، من می‌گویم حفظ نظام این هزینه و این فایده را دارد».


روزنامه حکومتی انتخاب هم در این خصوص نوشت: «آیت‌الله هاشمی در مصاحبه‌یی با "انتخاب" در پنجم مهر ۱۳۹۴ گفته بود: مصلحی در جلسه آنها گفته که ما صبح و ظهر و شب به‌طور مرتب آرای آقای هاشمی را رصد می‌کنیم که ساعت به ساعت بالا می‌رود و الآن به هفتاد درصد رسیده است و در این چند روز تا انتخابات اگر همین‌طور بالا برود، ایشان از ۹۰درصد بالاتر می‌رود و ما مصلحت نمی‌دانیم. چون اگر ایشان بیاید، همه‌ٔ رشته‌های دوره‌های ما را پنبه می‌کند».



مطالب مرتبط


خامنه‌ای: عدم حضور در انتخابات چه بسا گناهی باشد در رأس گناهان کبیره


مصلحی‌گیت خامنه‌ای برای مهندسی انتخابات - گزارش خبری

لطفا به اشتراک بگذارید: