نوری همدانی فتوا داد همه برن رأی بدن ـ همینو کم داشتیم

همینو کم داشتیم ـ نوری همدانی فتوا داد همه برن رأی بدن!!!



بالأخره پای دایناسورهایی هم‌چون مکارم شیرازی و نوری همدانی هم به سیرک انتخابات باز شد. این‌طور که پیداست دستور خامنه‌ای و ترس از سرنگونی کار خودش رو کرده و این جماعت رو حسابی به دست و پا انداخته:


سایت حکومتی اعتمادآنلاین به‌نقل از آخوند مکارم شیرازی یعنی همون سلطان شکر نوشت: «شرکت در انتخابات تکلیفی الهی، اجتماعی و پشتوانه‌ای برای تحقق عزت و استقلال کشور خواهد بود».


خبرگزاری حکومتی ایرانا هم به‌نقل از یک فسیل دیگه به‌نام نوری همدانی نوشته: «حضور در انتخابات واجب شرعی و عقلی است»


قبل‌تر از این‌ها هم که خامنه‌ای خودش به صحنه اومد و به‌نقل از خمینی ملعون گفت:


«عدم حضور در انتخابات در بعضی مقاطع چه بسا گناهی باشد در رأس گناهان کبیره».


حالا چی شده که این شاه دزدهای تاریخ در رفته، این‌قدر هراسان شدن؟! چه پیامی از مردم گرفتن که این‌طور به وحشت افتادن؟! پیام مردم این بوده


رأی من سرنگونی


این نه فقط پیام مردم ایران که پیام تمامی اقشار از جمله نظامیان وطن‌پرست هم هست، علت ترس خامنه‌ای و فسیل‌های حکومتی مثل مکارم شیرازی و نوری همدانی همینه


یک نظامی وطن‌پرست: با درود به همه‌ٔ مردم زجر کشیده‌ٔ میهنم هموطن همین‌طور که می‌بینید ما از این حکومت غیرایرانی به ستوه آمده‌ایم من نظامی از این جرثومه‌ٔ ننگ تازی و نظام دیکتاتوریش بیزار شده‌ام و پیام من به تمامی نظامیان و همکاران خودم هر چه زودتر به مردم بپیوندید که راهی جز این نداریم. از آن روز بترسید که مردم انتقام خودشان را خواهند گرفت و ای سران حکومت ما نیروهای نظامی انتقام همه‌ٔ این بدبختی‌های مردم را از شما خواهیم گرفت. ننگتان باد و در آخر پیام من و امثال من به تمام مردمم: ما در کنار شما هستیم و خواهیم بود. چون ایرانی هستیم حکومت جمهوری اسلامی را با هم متلاشی خواهیم کرد.



مطالب مرتبط


عدم انصراف چالش جدید خامنه‌ای ـ فضاحت مهندسی انتصاب ۲۸خرداد


خواب آشفته مراجع حکومتی

لطفا به اشتراک بگذارید: