ترانه طنز ـ پیر خامنه‌ای ولی فقیه نظام در اومد

پیر خامنه‌ای ولی فقیه نظام در اومد ـ ترانه طنز


خامنه ای می‌خواست انتخابات قاتوق نونش بشه، بلای جونش شد. با کلی طراحی و آماده‌سازی و با پرداختن قیمت فوق سنگین تو سلاخی نزدیک‌ترین مهره‌هاش، اومد نظامش رو تک‌پایه کنه، زد بی‌پایه‌اش کرد. پیرش در اومد.


روز گذشته نیز خامنه‌ای در واکنش به تحریم گسترده شعبه انتخابات، با اذعان به نفرت عمومی از رژیم آخوندی گفت: کسانی که در «شرکت در انتخابات، مرددند یا دلسردند، اینها قشرهای ضعیف جامعه هستند. قشرهای محروم جامعه. این را من اطلاع دارم از نظرخواهی‌ها و نظرسنجی‌ها می‌دانیم. بعضی از قشرهای محروم جامعه هستند که خب اینها توقعات به‌جایی دارند و گلایه دارند از این‌که این توقعات برآورده نشده. مسأله معیشت، مسأله مسکن، ... اینها گلایه‌مندند، لذا دست و دلشان به انتخابات نمی‌رود و می‌گویند حالا خب مثلا شرکت کردیم، چه فایده؟»


با این‌حال خامنه‌ای برای زمینه‌سازی برای تقلبات کلان و رقم‌سازی بعدی، دستور داد تعرفه‌های رأی در حوزه‌های رأی‌گیری تأمین شود و در یک دروغ آشکار گفت: «مشکل کمبود برگه‌های تعرفه یکی از مشکلاتی است که... مکرر با آن مواجه شدیم و هی به ما شکایت کردند این است که گاهی از یک نقطه‌یی می‌گویند آقا تعرفه نیست... این مشکل را برطرف کنند، نگذارند که جایی بدون تعرفه برگه‌های تعرفه رأی بماند یا دیر برسد یا نرسد یا کمبود داشته باشد». این در حالی است وزیر کشور رژیم روز سه‌شنبه ۲۵خرداد پس از دیدار با استانداران گفته بود «در این ۸سالی که ما انتخابات را اجرا کردیم، هیچ‌گاه و در هیچ شعبه‌ای کمبود تعرفه نداشتیم»...



مطالب مرتبط


ترانه طنز ـ قولنج خامنه‌ای ولی فقیه نظام


اذعان روحانی و خامنه‌ای به تحریم گسترده و دلسردی مردم و سردی نمایش انتخابات

لطفا به اشتراک بگذارید: