موضوع کمبود تعرفه باید برطرف شود ـ نگرانی مهم خامنه‌ای

در حالیکه کسی پای رأی نمیاید ـ موضوع کمبود تعرفه باید برطرف شود!!!


بر اساس اصل ۱۱۵ قانون اساسی مستندات درباره هر فردی مطرح می‌شود و هر نامزد باید حداقل ۷ رأی داشته باشد. میزان این عدد است و من هم نمی‌دانم که دلیل رد برخی از اعضا چیست.
ما موظف به ارایه دلایل نیستیم، اما در هفته گذشته سه تا چهار نفر گفته‌اند و آمده‌اند و این دلایل به آنها ارایه شده است. دو نفر هم هستند که اعلام کرده‌اند و در اولین فرصت این کار انجام خواهد شد.
در پاسخ به این سؤال که بر اساس چه معیارهایی شورای نگهبان تأیید صلاحیت می‌کند؟ بر اساس اصل ۱۱۵ قانون اساسی و مستنداتی که ارایه می‌شود بررسی صلاحیتها انجام می‌شود. / سایت حکومتی اعتمادآنلاین


کدخدایی درباره مصلحی گیت:
طبق قانون مراجع مختلف گزارشها را به شورای نگهبان می‌دهند، اما برای ما فقط و فقط جنبه کارشناسی دارد. اعضا باید اطمینان داشته باشند که این گزارشات صحیح است. گاهی اتفاق افتاده که گزارشات دقیق نبودند و اعضای شورا هم خلاف آن نظر دادیم.
او در ادامه گفت: آقای مصلحی صحبت‌های خود را تکذیب کردند و دو نفر از اعضای شورا هم که در آن زمان بودند، هم این موضوع را تکذیب کرده‌اند.
دیروز فیلم آن جلسه را دیدیم و چنین چیزی وجود نداشته است. من به‌خوبی یادم بود. در موقعیت مناسبی هم، آن فیلم را با تصمیم اعضای شورا منتشر خواهیم کرد. /ایران


آرای کاندیداها در شورای نگهبان متفاوت است و بنده نمی‌توانم آرای مخفی اعضای شورای نگهبان به کاندیداها را اعلام کنم.
کدخدایی: هرکس دلایل عدم احراز را بخواهد به خودش اعلام می‌کنیم



مطالب مرتبط


خامنه‌ای: عدم حضور در انتخابات چه بسا گناهی باشد در رأس گناهان کبیره


وال‌استریت ژورنال: محتمل است میلیونها ایرانی انتخابات را تحریم کنند - سیرک انتخابات

لطفا به اشتراک بگذارید: