موشکاف ۳۱خرداد۱۴۰۰ ـ یارو خبیثی رو کرسی ریاست جمهوری ننشسته، چپقشو چاق کردن

یارو خبیثی رو کرسی ریاست جمهوری ننشسته، چپقشو چاق کردن ـ موشکاف ۳۱خرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام خدمت دوستان و رفقای خوب خودم. جمالتونو گل بارون! ایشالا که سرحال و سرزنده باشین که دشمنتون سرشکسته و وامونده‌اس!هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که یارو خبیثی هنوز رو کرسی ریاست‌جمهوری نظام نشسته، چطوری چپقشو چاق کردن. هاهاهاها.


مجری: عفو بین‌الملل یک بیانیه منتشر کرد و به آقای رئیسی کلی تاخت و کلی نسبتهای منفی داد به آقای رئیسی معنای این واکنشه این است که اروپایی‌ها از همین الآن دارند گارد می‌گیرند نسبت به آقای رئیسی یا غربی‌ها دارند گارد می‌گیرند یا نه این از همان رفتارهای روتین سیاست خارجی است؟


البته این دولت بی‌چالش هم نخواهد بود یکی از چالشها به‌نظر م فعال شدن لابی‌های ضدایرانی در غرب هست ... یک نمونه‌اش همین اتفاقی که عفو بین‌الملل و آن اشاره کرد


موشکاف: هاهاهاها. بعله، هر کی خربزه می‌خوره باید پا لرزشم بشینه. هاهاهاها. عظی هم از وقتی تصمیم گرفت یارو خبیثی رو بکنه رئیس‌جمهور نظامش باید پی (چربی) این چیزا رو به تنش بماله. هاهاهاها. اما یارو نگفت عفو بین‌الملل چی گفته، بنده براتون میگم. عفو گفته یارو عضو هیأت مرگ بوده، باید تحت پیگرد کیفری قرار بگیره. هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین که نظام ولایت چطوری از تحریم انتخابات سوخته. هاهاها.


این تحریم بهانه را داد دست براندازان که از دو سال پیش بلکه از سه سال پیش تلاش کنند که ذیل تحریم ترامپی تحریم انتخابات را نتیجه بگیرند و خب دیدید هم کمپینهای مختلفی تحت عنوان نه به جمهوری اسلامی یا نه به رأی راه انداختند و یا هشتگ های مختلفی تحت عنوان نه به رأی راه انداختند در داخل هم تقریباً این کمپین‌ها اثر خودش را گذاشت و یک نوع بازسازی داخلی هم شد و ما در صحنه رقابتهای انتخاباتی در این روزهای پایانی شاهد صدای رسای تحریم کننده‌ها بودیم



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۹خرداد۱۴۰۰ ـ عظی بیچاره که دو روز قبل از نمایش انتخاباتش کاسة گدایی دست گرفته بود


جن ساکی: رئیسی باید از این پس پاسخگوی نقض حقوق‌بشر در دوران ریاست‌جمهوری خود باشد

لطفا به اشتراک بگذارید: