انتصاب جلاد ۶۷ به ریاست جمهوری ـ راه فلاح یا طناب دار ولی فقیه

راه فلاح یا طناب دار ولی فقیه؟ ـ انتصاب جلاد ۶۷ به ریاست جمهوری!!!


فرجام نمایش نخ نمای انتخابات حکومت آخوندی که الصاق آخوند جلاد ابراهیم رئیسی به‌صورت «تف چسبان» به کرسی ریاست «جمهوری باسمه‌ای» نظام است از مدتها پیش حتی توسط کودکان ایرانی هم پیش‌بینی شده بود!


خامنه‌ای عملاً و علناً از سال گذشته به‌صورت یک خط در میان علائم و نشانه‌های «دولت جوان حزب‌اللهی» را با ترسیم خطوط چهره‌ٔ این جلاد آشکار کرده بود. اما به همین مقدار اکتفا نکرده و به دست خودش تمامی موانع انتصاب این آخوند جنایتکار را کنار زد.


هم‌چنین در گام آخر و پای صندوق‌های خالی از رأی هم با روش‌های شناخته شده‌ٔ «نظام» (از قبیل رأی خریدن و رأی‌سازی و رأی‌گیری اجباری و تهدید سربازان و زندانیان و کارکنان دولتی و مهم‌تر از همه مهندسی انتخابات در تاریک‌خانه‌ٔ اتاق تجمیع آراء) بالاخره گاو ولایت را به هر تقدیری که بود از صندوق درآورد و جلاد جنایتکاری به نام آخوند ابراهیم رئیسی را بر سر نظام نشاند.


پیروزی یا پذیرش شکست؟!


پس از این سیرک مهوع و نشاندن جلاد ولایت بر کرسی ریاست، یک پرسش مهم را باید بررسی کرد. آیا به کرسی نشاندن یک جلاد منفور و شناخته شده که هم در لیست تحریم‌های خارجی قرار دارد و هم توسط سازمانهای بین‌المللی حقوق‌بشری متهم به انجام جنایت علیه بشریت است، برای خامنه‌ای یک «پیروزی» ارزیابی می‌شود و یا یک «شکست» ؟!



مطالب مرتبط


خامنه‌ای رئیسی را از اتاق تجمیع آرا بیرون کشید ـ علیرغم تحریم گسترده مردمی


انتصاب رئیسی جلاد، برد یا باخت خامنه‌ای؟

لطفا به اشتراک بگذارید: