موشکاف ۱تیر۱۴۰۰ ـ خر لنگ عظی و یه دست کردن نظام و پل سرنگونی

خر لنگ عظی و یه دست کردن نظام و پل سرنگونی ـ موشکاف ۱تیر۱۴۰۰


موشکاف: سلام! به به! رفقای خوب و با مرام! لطف عالی متعالی! ایشالا که همیشه سرحال و سرزنده باشین. هاهاها. عرضم به حضورتون که عظی بیچاره فک کرده با یه دست کردن نظامش میتونه خر لنگ خودشو از پل سرنگونی رد کنه. هاهاهاها. اما کور خونده، چون از همون اول ماجرا مردم و جوونای شورشی تو فضای مجازی زدن تو پوزش و دارن میرن که تو فضای حقیقی سر همون پل خر بگیری خدمتش برسن. هاهاهاها.


عملا تا زمان انتخابات ما ۴ هشتک ویژه داشتیم که این یک طراحی پلکانی داشت اولی‌اش «رأی بی‌رای» هشتک رأی بی‌رأی جلوتر رفت «نه به جمهوری اسلامی» جلوتر رفت هشتک «سرنگونی» و نهایتاً «براندازم» این چهار هشتک از خارج از مرزها هدایت می‌شد ۴-۵ کمپ منطقه‌یی و فرامنطقه‌یی متمرکز روی این هشتگ‌ها بودند حدوداً ۱۰۰۰۰ اکانت از مثلا ۲ تا ۳هزار نفر آمده بودند و در این هشتگها فعالیت می‌کردند


موشکاف: هاهاهاها. اره ارواح عظمات! فقط دو سه هزار نفر!هاهاهاها. ببین چقدر بوده که یارو مجبوره به دو سه هزارتاش مقر بیاد. هاهاهاها. اما بنازم به این هشتگا که حرف دل همهٔ ایرانیا رو منعکس می‌کرد. حالا ملاحظه بفرمایین این سگ در خونهٴ بیت عظما چطوری مهندسی عظما سر نامزدای سیرک انتخاباتشونو لو میده. هاهاهاها.


حضور این سه رقیب برای آقای رئیسی، امداد الهی به حساب آمده و یقینا باید گفت اینها خود را بگونه‌ای دانسته یا ندانسته خرج انقلاب کردند وگرنه با توجه به شرایط رد صلاحیتها، تحریم انتخابات توسط بیگانگان و حتی احمدی‌نژاد، اگر بعد از کنار کشیدن نامزدهای پوششی، این سه نفر نیز اعلام انصراف کرده بودند، ولو وزارت کشور هم قبول نمی‌کرد، یقینا چالش بزرگی برای نظام به‌وجود می آمد.



مطالب مرتبط


موشکاف ۳۱خرداد۱۴۰۰ ـ یارو خبیثی رو کرسی ریاست جمهوری ننشسته، چپقشو چاق کردن


انتصاب رئیسی جلاد، برد یا باخت خامنه‌ای؟

لطفا به اشتراک بگذارید: