ابراهیم رئیسی جلاد و نظام ولایت فقیه غرق در بحران

نظام ولایت فقیه غرق در بحران و ابراهیم رئیسی جلاد!!!


خامنه‌ای با آوردن رئیسی جلاد و تشکیل «دولت جوان حزب‌اللهی» با افرادی با خصوصیت این آخوند سبع و جنایتکار تلاش دارد از قیام و خیزش مردم جلو گیری کند.


اما قطعاً خامنه‌ای از این ترفند طرفی نخواهد بست، چرا که تشکیل چنین دولتی، به‌طور قطع و بیش از پیش باعث خشم و خروش مردم می‌شود.


اعمال سیاست سرکوب سبعانه در سالهای گذشته و در جریان قیامهای این سال‌ها نیز، نتوانسته مردم را قیام و اعتراض باز دارد، و سرکوب یکدست نیز نسبت به گذشته با دشواری بسیاری روبر بوده است.


ضمن این‌که بحرانهای لاعلاج گریبانگیر رژیم هم نسبت به قبل بدتر و وخیم‌تر شده است و در مجموع قدرت سرکوب آن نسبت به گذشته افت پیدا کرده است.


نمونه آن موضع‌گیری مادران و خانواده‌های شهدای قیامهای سال گذشته خصوصاً شهدای آبان۹۸ است که با اعلام رأی من سرنگونی است، نه تنها با صراحت انتخابات قلابی را نفی کردند، بلکه نظر قاطع خود را نیز مبنی بر این‌که خامنه‌ای و حکومتش باید بروند و گورشان را گم کنند اعلام کردند.


واقعیت این است که پیروز قطعی انتخابات در نهایت مردم ایران هستند. تحریم کامل انتخابات نمایشی آن هم در چهلمین سالگرد مقاومت انقلابی سراسری بیانگر پیروزی محتوم مردم ایران‌زمین بر نظام پوسیده قتل‌عام است.



مطالب مرتبط


انتصاب جلاد ۶۷ به ریاست جمهوری ـ راه فلاح یا طناب دار ولی فقیه


هشدار به «پیامدهای سنگین» تحریم انتخابات

لطفا به اشتراک بگذارید: