موشکاف ۶تیر۱۴۰۰ ـ عظما با تحریم یکپارچة ملت، علیل‌تر و ذلیل‌تر از همیشه شده

عظما با تحریم یکپارچة ملت، علیل‌تر و ذلیل‌تر از همیشه شده ـ موشکاف ۶تیر۱۴۰۰


موشکاف: سلام! به به! رفقا و دوستان قدیمی! خوش اومدین! صفای وجودتون!هاهاهاها. عارضم به حضورتون که نظام ولایت با کارزارای «رای من سرنگونی» آبروباخته تر از همیشه شده و نمایش سیرک انتخاباتش شکست خورده، از طرف دیگه آه نداره با ناله سودا کنه و اقتصادش فلجه.هاهاهاها. این وسط مونده یه نظام درب و داغون و مردم عصبانی.هاهاهاها.


منوچهر متکی: انتخابات همان‌طور که اشاره کردید، تقریباً طراحی جدی کرده بودند که بتوانند فضای متفاوتی را از ایران به دنیا مخابره کنند. به‌گونه‌یی که نظام را با یک مشکل جدی و محوری مواجه کنند. آخرین حربه‌شان این بود که مردم را متقاعد کنند که با نظام قهر کنند و انتخابات مجلس یازدهم این بهانه را به آنها داد؛ چون مردم از مسئولان عصبانی بودند، تعارف هم نداریم، لذا طراحی‌ها و برنامه‌های خود را گفتند. متأسفانه جریانهایی در داخل کشور از نوع بدخیم سیاسی، همین زمزمه را تکرار می‌کرد و بحث تحریم انتخابات را دنبال می‌کردند و این اواخر که شعارهایی در این زمینه درست کرده بودند.


موشکاف: هاهاهاها. بعله، دشمنان قسم خوردة نظام کارشونو خوب انجام دادن و مهندسی کاندیداها و مهندسی آرای نظامو به شکست کشوندن. عظمای بدبخت می‌خواست با یه دست کردن نظامش از خفگی اقتصادی دربیاد و یه نفسی تازه کنه اما خیطی‌یی که تو نمایش انتخابات بالا آورد میزشو چپ کرده.هاهاهاها.


پایین‌بودن نرخ مشارکت پیامی منفی را به فعالان اقتصادی کشور می‌دهد. آنان باید نگران باشند که دولت به دلیل پایگاه ضعیف مردمی از اقتدار کامل برای پیشبرد برنامه‌ها و وعده‌هایش برخوردار نباشد یا جامعه با بی‌ثباتی سیاسی و اجتماعی روبه‌رو شود.


از سوی دیگر، پیامی که کاهش نرخ مشارکت در یک کشور در‌حال‌‌توسعه به جهان و جهانیان می‌دهد، این است که مردم از عملکرد عمومی نهادهای حکومتی چندان راضی نیستند.



مطالب مرتبط


موشکاف ۵تیر۱۴۰۰ ـ بعضیا میگن ممکنه عظما بر اثر جراحی در انتخابات ریق لعنتو سر بکشه


سوته‌دلی و فرار به جلو خامنه‌ای با وقاحت حداکثری پس از تودهنی تحریم

لطفا به اشتراک بگذارید: