انتصاب ابراهیم رئیسی جلاد ـ راه حل ثبات یا بلای جان ولی فقیه

راه حل ثبات یا بلای جان ولی فقیه؟ ـ انتصاب ابراهیم رئیسی جلاد


خامنه‌ای با تمام قوا وارد سیرک انتخابات شد تا رئیسی را به‌نحو آبرومندانه از صندوق بیرون بکشد. هر کسی را که احتمال می‌داد در درون رژیم ممکن است با رئیسی به رقابت بپردازد و صفی را پشت سر خودش در مقابل رئیسی جمع کند حذف کرد. پیش از انتخابات هم به صحنه آمد و گفت رأی ندادن گناه کبیره است و از وصیت‌نامه خمینی ملعون در این رابطه وام گرفت.


مراجع حکومتی را هم پشت سر خودش ردیف کرد که حکم شرعی برای به رأی دادن صادر کنند. علم‌الهدی هم در نقش سخنگوی غیررسمی خامنه‌ای به صحنه آمد و گفت هر کس رأی ندهد معنایش این است که به مجاهدین رأی داده است.


اما نتیجه این همه فتوی و حکم شرع آخوندی آن شد که همه دنیا به چشم دیدند، تحریم آن‌قدر گسترده و شکاف آن‌قدر در درون رژیم عمیق بود که خامنه‌ای نتوانست حتی آمار پنجاه درصد را برای مشارکت در سیرکش اعلام کند.


این بار مقاومت ایران بر اساس آمار و ارزیابی‌های که از جمله متکی به ۱۲۰۰ خبرنگار در سراسر ایران به همراه ۳۵۰۰ویدئو قابل ارائه بود، مشارکت را زیر ۱۰درصد اعلام کرد و در همین ۱۰درصد هم بعد از رئیسی مقام دوم را آرای باطله به دست آورد. ضمن این‌که در همان مشارکت زیر ۴۹درصد هم که خود رژیم اعلام کرده است نزدیک ۴میلیون رأی باطله بوده است.



مطالب مرتبط


جلاد ابراهیم رئیسی و جامعه انفجاری ایران


ریاست جمهوری رئیسی جلاد محصول چیست؟

لطفا به اشتراک بگذارید: