موشکاف ۸تیر۱۴۰۰ ـ این دوره زمونه که اوضاع عظی اونقده ناجوره که به مهمل بافی افتاده

این دوره زمونه که اوضاع عظی اونقده ناجوره که به مهمل بافی افتاده ـ موشکاف ۸تیر۱۴۰۰


موشکاف: سلام! یه سلام صمیمی و تو دل برو تقدیم به شما دوستان موشکاف و موشکافی! هاهاهاها. ایشالا که همه چی واستون جور باشه، خصوصا تو این دوره زمونه که اوضاع عظی اونقده ناجوره که به مهمل بافی افتاده.هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که ضربة تحریم سراسری سیرک انتخاباتش و رای من سرنگونی چنان خورده به ملاجش که هذیون میگه.هاهاهاها.


خامنه‌ای: این انتخابات حقا و انصافاحماسه بود این انتخاباتی که گذشت به‌معنای واقعی کلمه حماسه این مردم بود حماسه آفریدند


موشکاف: هاهاهاها. این یکیو خیلی درست میگه. واقعا حماسه بود. ملت طوری فک عظما رو دلنگون کردن که هنوز بعد از ۱۰روز صدای شتر ازش درمیاد.هاهاهاها. تازه! حماسه بزرگتر اونجایی بود که ۱۲۰۰خبرنگار سیمای آزادی با ۳۵۰۰ کلیپ عظما رو خیط کردن و سوت و کوری نمایش انتخابات نظامو جلو چش دنیا آوردن. هاهاهاها. ضمن اینکه قبلنا خود عظی گفته بود وای به روزی که مشارکت پایین باشه. امروز همون روزه. هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین بعد از افتضاحی که بالا آورده چطور با روداری غنی‌شده ۶۰درصدی قضیه رو میخواد ماست مالی کنه. هاهاهاها.


خامنه‌ای: با وجود کرونا که حالا با محاسباتی که کردندآدمهای کارشناس می‌گویند لااقل ۱۰درصد از عدم شرکتها مربوط به کروناست! که اگر چنان‌چه آنرا محاسبه کنیم نزدیک به ۶۰درصد شرکت است مشارکت است که چیز خوبی است!


موشکاف: هاهاهاها. به این میگن فوق مهندسی آمار! هاهاهاها. عظی! تو که این قدر رو داری که روز روشن قورباغه رو رنگ می‌کنی و قناری جا می‌ذاری، چرا رو ۶۰درصد وایمیسی؟ یه باره بگو ۹۰درصد و خودتو خلاص کن دیگه! هاهاهاها. اما ملاحظه بفرمایین واسه سوت و کوری سیرک انتخاباتش چقده تحت فشاره که ناچاره این مهملاتو بلغور کنه و با این جوکا، باعث خندة حضار بشه.هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین فشار آرای باطله از کجاش بیرون زده. هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۷تیر۱۴۰۰ ـ این روزا تو نظام ولایت یه مسابقه‌ای هست به نام مسابقه وقاحت


سوته‌دلی و فرار به جلو خامنه‌ای با وقاحت حداکثری پس از تودهنی تحریم

لطفا به اشتراک بگذارید: