طنز انتخاباتی سبزعلی رضایی

سبزعلی رضایی و طنز انتخاباتی


سبزعلی برای انتخابات بعدی هم طرح و برنامه داره


پاسدار سبزعلی رضایی یا همان محسن رضایی، از وقتی در مجمع تشخیص مصلحت نظام، لنگر انداخته و خلعت دبیری به تن کرده، خود را تئوریسین، فیلسوف، اقتصاد‌دان و استاد دانشگاه می‌داند. به‌همین خاطر هر از چند گاه حرفهای قلمبه، سلمبه می‌زند. او در روزهایی که نظام کرونا را به جان مردم انداخته بود و کامیون کامیون مرگ و تابوت به حاشیهٔ شهرها می‌برد، در پستوی مجمع تشخیص مصلحت نظام نشسته و از دریچهٔ تنگ تصورات حوزوی‌اش کلماتی را بر کاغذ می‌ریخت که به گروه خون او نمی‌خورد. جالب است که پیشگو و غیب‌بین هم شده بود!


«در آینده از یک‌سو غرب یعنی اروپا و آمریکا، ضعیف می‌شود و از سوی دیگر آسیا و چین قوی‌تر از گذشته در صحنه خواهند بود. و در نتیجه، بخش اعظمی از قدرت و برتری اقتصادی از غرب به شرق منتقل می‌شود. ولی آیا آسیا و چین قادرند اولاً انسجامی هم‌چون غرب در نیمه دوم قرن بیستم داشته باشند؟ و شکاف هند و چین فعال نخواهد شد؟ ثانیاً آیا می‌توانند پشتوانه فلسفی و معرفتی متفاوت از اومانیسم و لیبرالیسم به‌وجود آورند؟


آیا قادرند در کنار پیشرفت در هوش مصنوعی و کامپیوترهای کوانتومی و فایو جی (۵g)، معنویت از دست رفته را به جامعه بشریت برگردانند؟ آیا قادر به ایجاد یک نظام اقتصادی بین‌المللی هستند؟ آیا در قرن ۲۱ شاهد شکل‌گیری برتری تمدن آسیایی و شرقی خواهیم بود؟ فرصتها و تهدیدات پیشاروی ملت ایران، نظام و انقلاب اسلامی ما چیست و ملت و نظام ما چه نقشی را می‌توانند برعهده بگیرند؟»



مطالب مرتبط


طنز کنفرانس مطبوعاتی آخوند ابراهیم رئیسی


پاسدار سبزعلی رضایی و کف‌بینی سرنوشت نظام

لطفا به اشتراک بگذارید: