موشکاف ۹تیر۱۴۰۰ ـ پاسدار سلامیه که تو چاخان و خالی بندی با شیخ فری برابری می‌کنه

پاسدار سلامیه که تو چاخان و خالی بندی با شیخ فری برابری می‌کنه ـ موشکاف ۹تیر۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام به همة رفقا و دوستان با صفا! گل باشین عمرتون عمر گل نباشه!هاهاها. عرضم به حضورتون که هر دم از این باغ بری می‌رسد. چاخان تر از چاخان تری می‌رسد. هاهاهاها. البته چاخانای یارو سلامی واسه خنده و روده بر شدن عالیه. ملاحظه بفرمایین. هاهاهاها.


موضوع ساخت واکسن حدودا از ۱۶ ماه پیش آغاز شد و یک تلاش جدی و عالمانه و بسیار موثری صورت گرفت تا اینکه امروز به مرحله آزمایش بالینی رسیدیم. این واکسن را به ملت شریف و عزیز ایران و حتی سایر ملت های مستضعفی که از امکان استفاده از واکسن برخوردار نیستند تقدیم می کنیم


الان زمانی رسیده است که ما به آمریکایی‌ها واکسن بدهیم و ما اعلام می‌کنیم که اگر کمبودی دارند ما حاضریم به آنها کمک کنیم.


موشکاف: هاهاهاها. اگه لاکپشت وقاحت یارو سلامی رو داشت می رفت واسه مسابقات فرمول یک ثبت نام می‌کرد. هاهاهاها. یارو خودش فایزر زده و خیالش راحته، افتاده دنبال کار اقتصادی با واکسن. سپاه یا مردمو میکشه یا خونشونو تو شیشه می‌کنه. یان بار میخواد با این واکسنا هر دو رو باهم انجام بده.هاهاهاها. واکسنش هم یه چیزی تو مایه‌های همون مستعانشه؟


مستعان ساخته شده تا با کمترین هزینه در حوزة تشخیص به کمک مدافعان سلامت بیاید. سامانه ای کوچک اما کاربردی که می‌تواند ویروس کرونا را در بدن اشخاص و حتی سطوح تشخیص دهد.


سلامی: ویروس رو داخل خشاب دستگاه می‌گذارند و میدان مغناطیسی که این ویروس ایجاد می‌کنه باعث میشه که این آنتن هر کجا ویروس مشابه این رو پیدا کنه در محیط در شعاع ۱۰۰متری به سمت اون نقطه هدف گیری می‌کنه و اون نقطه شناسایی میشه. این کار تقریبا در ۵ثانیه اتفاق می‌افته.



مطالب مرتبط


موشکاف ۸تیر۱۴۰۰ ـ این دوره زمونه که اوضاع عظی اونقده ناجوره که به مهمل بافی افتاده


رونمایی سپاه پاسداران مافیای غارت از واکسن نو ترکیب نورا

لطفا به اشتراک بگذارید: