انتصاب اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه ـ هتریک شیطان

هتریک شیطان ـ انتصاب اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه


بر اساس گزارش رسانه‌های حکومتی امروز (۱۰تیرماه) خامنه‌ای یکی از جنایتکارترین عناصرش به نام آخوند محسنی اژه‌ای را به‌عنوان رئیس قوه قضاییه معرفی کرد. این آخوند جنایتکار جایگزین جلاد۶۷، آخوند ابراهیم رئیسی می‌شود. وی یکی از سرسپرده‌ترین و جنایتکارترین عناصر خامنه‌ای در قوه قضاییه است.


برخی سوابق آخوند اژه‌ای
معاون اول قوه قضا‌ئیهٔ رژیم، آخوند گوشخوار، محسنی اژه‌ای، در یک کنفرانس مطبوعاتی، روز یکشنبه ۲۴اردیبهشت۹۶، در قبال حرفهای آخوند روحانی مبنی بر این‌که «آنهایی که در طول ۳۸سال فقط اعدام و زندان بلد بودند. مردم شما را نمی‌خواهند. ». . آشکارا از این سیاست حمایت کرد. وی در مصاحبه‌یی گفت:


خبرنگار: یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری مطالبی را با این مضمون مطرح کرده که قوه قضاییه ۳۸سال با مجرمین برخورد و برخی را اعدام کرده است؛ نظر شما در این باره چیست؟


آخوند اژه‌ای: حتماً همین طور است که از ابتدای انقلاب تاکنون دستگاه قضایی در تمام صحنه‌ها برای برخورد با مفسدان و تروریستها و بر هم زنندگان امنیت مردم حضور داشته و برخورد کرده است.


آخوند اژه‌ای در حالی که به جنایت، فساد و شکنجه و اعدام در رژیم «افتخار» می‌کرد، اعلام کرد که سیاست «شلاق زدن، حلق‌آویز کردن، به چارمیخ کشیدن، پرتاب از بلندی، خراب کردن دیوار بر فرق، بریدن معکوس دست و پا، قطع انگشت و چشم درآوردن و سنگسار»، رویهٔ ثابت خلافت سیاه آخوندی بوده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت



مطالب مرتبط


با حکم خامنه‌ای: غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه شد


انتصاب دژخیم گوشخوار محسنی اژه‌ای به‌عنوان رئیس قوه قضاییه

لطفا به اشتراک بگذارید: