موشکاف ۱۲تیر۱۴۰۰ ـ این روزا زهوار نظام ولایت بد جوری در رفته

این روزا زهوار نظام ولایت بد جوری در رفته ـ موشکاف ۱۲تیر۱۴۰۰


موشکاف: سلام! سلام به دوستان و رفقای قدیم و جدید! هاهاها. خوب و خوشین؟ رو به راهین؟ ایشالا که چارستون بدنتون سالم باشه که این روزا زهوار نظام ولایت بد جوری در رفته.هاهاهاها. عرضم به حضورتون که قمر اقتصاد نظام در عقربه. طوری که یارو شیخ فری رکورد وارونه گویی و وقاحتو یه بار دیگه جابجا کرد هاهاها.


کشور را بدون نفت اداره کردیم یک نفر نیآمد این را بگوید آقا این دولت خسته نباشید شما کشور را در تاریخ برای بار اول در طول این صد و خرده‌ای سالی که نفت کشف شده کشور ایران را بدون نفت اداره کردید. یکی نگفت آقا پتروشیمی دستت درد نکند یکی نگفت فولاد دستت درد نکند یکی نگفت فرآورده نفت دستت درد نکند


موشکاف: دددی‌دی‌دی! این شالاتان الدوله هر روز رکوردهای خودش تو وقاحتو جابجا می‌کنه. استخونای مردمو زیر فشار له و لورده کرده، خون مردمو از شیش جهت مکیده، تازه انتظار تشکر هم داره. هاهاهاها. از یه طرف تورم مواد خوراکی بالای ۱۰۰درصد! قیمت مسکن و دلار هفت برابر ، قیمت پراید فکسنی ۶ برابر.


با بورس هست و نیست ملتو دزدیده و به زخم کسر بودجه‌ش زده، قیمت بنزینو ۳برابر کرده، تا دلش خواسته با چاپخونة چاپ اسکناسش اسکناس چاپ کرده، پول کشورو کرده هم ارزش کود و پهن. قوت لایموت ملتو از سفره شون برداشته و صادر کرده و پولشو زده به جیب، حالا طلبکار تشکر هم هست. وقاحت این چاخان الممالک حتی صدای استبل‌نشینان نظام هم دراورد.هاهاهاها.


مالکان شستا معتقد بودند که دولت نه به قصد خیرخواهی برای آنها بلکه به قصد برداشت از این خزانه مخفی برای تأمین بخشی از بودجه خود قصد واگذاری شستا را دارد یعنی معتقد بودند که دولت قصد دارد جیب کارگران و بازنشستگان و اقشار مختلف بیمه گذار را خالی و جیب خود را پر کند.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۱تیر۱۴۰۰ ـ اژه‌ای گوشخوار شده جانشین خبیثی در قضاییه


بی‌کفایتی آخوندها و هجوم مردم به ارمنستان برای تزریق واکسن کرونا

لطفا به اشتراک بگذارید: