یکبار دیگر اثبات شد ـ افعی کبوتر نمی‌زاید

افعی کبوتر نمی‌زاید ـ یکبار دیگر اثبات شد


آمار واقعی آرای ریخته شده به صندوقها ۶میلیون بوده است که با احتساب این‌که ۳میلیون و ۷۲۰هزار آن هم بنا به اعلام رژیم باطله بوده، میزان رأی دهندگان به کاندیداهای رژیم اعم از اصلاح‌طلب و اصول‌گرا نزدیک ۴درصد می‌شود یعنی همان عددی که در انتخابات سال۹۶ پاسدار قالی‌باف مطرح کرده بود.


بنابراین می‌توان گفت که ارتش قیام و آزادی، خالقین قیام ۹۸، این بار در به شکست کشاندن سیرک خامنه‌ای و تضعیف تمامیت نظام جهل و جنایت آخوندی، در ثبت‌نام‌های گسترده در سراسر کشور برای مؤسسان پنجم ارتش آزادی خود را نشان داد. تنها یک بخش از این پروژه فوق‌العاده بزرگ ۱۲۰۰ خبرنگار سیمای آزادی در سراسر کشور بودند که از وضعیت تحریم گزارش می‌دادند.


بنابراین بی‌تردید خامنه‌ای با رئیسی جلاد از سیرک انتخابات قلابی ۱۴۰۰ ضعیف‌تر بیرون آمد. خامنه‌ای با این خیال که رژیم‌اش را پشت کاندیدای مطلوبش برای مقابله با طوفانهایی که در راه است متحد کند وارد شد، اما به دست خودش زمینه را برای خون‌ریزیهای بیشتر در درون رژیم و تعمیق شکاف در بیت خودش و سپاه فراهم کرد.


قطبندی پوشالی تحت عنوان اصلاح‌طلب و اصول‌گرا کاملاً رنگ باخت و به اعتراف مهره‌های خود رژیم از باند مغلوب چیزی باقی نماند، باندی که به‌رغم قلع و قمع خامنه‌ای هم‌چنان نعلین‌لیس خامنه‌ای برای بازی دادن شده بودند.


آری به‌روشنی این بار واقعیت صحنه‌ٔ سیاسی ایران که رویارویی مردم و مقاومت ایران با تمامیت نظام آخوندی است رو آمد. واقعیتی که در چهل و دو سال گذشته مجاهدین و مقاومت ایران برای اثبات آن بالاترین قیمتها را دادند تا کفهای فریب و شیادی و مزدوری را کنار بزنند.


واقعیتی که حالا با بیرون آوردن جلاد قتل‌عام۶۷ از صندوق‌های شعبده انتخابات در برابر چشمان تمامی جهان قرار گرفت که آری، «افعی هرگز کبوتر نمی‌زاید»



مطالب مرتبط


اژه‌ای رئیس قوه قضائیه شد ـ گوش‌خواری و سوت بلبلی اژه‌ای ترند رسانه‌های اجتماعی شد


ریاست جمهوری رئیسی جلاد محصول چیست؟

لطفا به اشتراک بگذارید: