موشکاف ۱۴تیر۱۴۰۰ ـ شیخ فری کرونا رو دید، گفت باید برای جهان یه فکری بکنیم

شیخ فری کرونا رو دید، گفت باید برای جهان یه فکری بکنیم ـ موشکاف ۱۴تیر۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام به شما دوستان و رفقای با مرام! گلی به گوشة جمالتون! برقرار باشین ایشالا!هاهاهاها. عرضم به حضور انور عالی که از کرامات شیخ فری اینه که کرونا رو دید، گفت باید برای جهان فکری بکنیم! هاهاهاها. جوابشو این بابا داده.هاهاهاها.
شما ببینید کرونا جایی کشورهای اروپایی شما بازیهای یورو را نشان می‌دهد الآن هم مسابقات فوتبال است دارد نشان می‌دهد خب اینها واکسن زدند ماسک نمی‌زنند می‌روند در استادیوم می نشینند خیال شان راحت است ما که واکسن نزدیم ما که الان می‌دانیم بیماری در چرخش است می‌دانیم شما ببینید در همه جای دنیا اپیدمی می‌رود بالا وقتی آمد پایین دیگه آمد پایین مال ما هیچ موقع پایین نمی‌آید
ما تنها شانس مان خانم دکتر واکسیناسیون است


موشکاف: هاهاهاها. این بابا خیال می‌کنه شیخ فری و عظما این چیزا رو نمی‌دونن! بابا برای اونا کرونا نعمته، فرصته، نمی‌خوان حالا حالاها از دستش بدن، اگه کسی اینو تا حالا نفهمیده بره یه فکری برای خودش بکنه! هاهاها.


مردم بی‌دفاع، دولت بی‌خیال
دولت مقصر اصلی پیک پنجم است


متولی اصلی و مسوول کنترل بیماری کووید۱۹ در ایران دولت است.


مشکل اصلی این است که کمیته ملی مبارزه با کرونا به هیچ‌کدام از حرف‌های ما گوش نمی‌دهد. به نظرم با تداوم چنین رفتارهایی قصد تعمدی بودن آن می‌آید چرا که فکاهی‌ترین بحث همان پیک چهارم بود. البته فکاهی‌تر از آن هم همین پیک پنجم است چرا که ما بدنه کارشناسی وزارت بهداشت و دیگر اعضا بارها و بارها از ابتدای خرداد پیش‌بینی آغاز پیک پنجم را هشدار دادیم.


موشکاف: هاهاهاها. قربون آدم چیز فهم! این یکی بالاخره دوزاریش افتاد که تعمدی در کاره آخه میخوان با کرونا جلوی آتیش قیامو بگیرن، میخوان با کرونا جلوی رپ‌ت‌پتو رو بگیرن. اما حالا همین نزدن واکسن خودش شده علت اعتراضات. چون ملت دست عظما و وردستش شیخ فریو و جانشینش خبیثی رو خوندن هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۳تیر۱۴۰۰ ـ پیک پنجم کرونا با ویروس دلتا همه جای ایرانو گرفته


نمای روز ـ پیک پنجم! چرا؟

لطفا به اشتراک بگذارید: