چهارراه استراتژیک رفع و رجوع فضاحت انتخابات ـ طنز سیاسی

طنز سیاسی رفع و رجوع فضاحت انتخابات در چهارراه استراتژیک


نگاهی به وضعیت نظام ولایت فقیه


یکی از اصلی‌ترین کارهای این روزهای مجری و دکتر بزن بهادر رفع و رجوع فضاحت انتخابات ریاست جمهوری نظامه. البته تجربه نشون داده که وقتی مجری وبزن بهادر میخوان کاری رو برای عظمی درست کنند میزنن چشم عظمی رو کور میکنند . این بار هم بحث داغی دارن سر عدد و رقم انتخابات که هرجوری جمع وتفریق میکنند از توش چیزی برای عظمی درنمیاد.


در شرایطی که مردم ایران با بحران بی‌آبی، بی‌برقی، کرونا و واکسن و گرانی درگیرند، خامنه‌ای جنایت‌پیشه برای حفظ حاکمیت ننگین آخوندی به «چنگ و دندان» متوسل شد، و شقی‌ترین مهره‌های نظامش را در رأس سه قوه گمارد. اما رودرروی جبهه رژیم، جبهه دیگری از مردم و جوانان شورشی صف‌آرایی کرده‌اند که این روزها اعتراضات و اعتصابات آنها سراسر میهن را فراگرفته است. واقعیتی که باعث شده این روزها روزنامه‌های رژیم به بیانهای مختلف نسبت به انفجار خشم مردم هشدار بدهند.


روزنامه فرهیختگان ۱۳تیر۱۴۰۰، در مطلبی با عنوان «همسویی سه قوه و فرصت مهم برای کشور» نوشت: «تنها چالش احتمالی نیز ناکارآمدی است که ممکن است ایجاد شود و اثرات نامناسبی روی کشور بگذارد. به‌رغم نگاه مشترک، اگر سه‌قوه نتوانند مسائل را به تفاهم برسانند و حل کنند، لطمه به اساس انقلاب می‌خورد».



مطالب مرتبط


چهارراه استراتژیک داستانهای ناتمام مجری و دکتر بزن بهادر ـ طنز سیاسی


خامنه‌ای؛ رونمایی از سه «راس» نظام

لطفا به اشتراک بگذارید: