در اعتراضات علیه قطع برق رخ داد: مردم شعار مرگ بر خامنه‌ای سر دادند

سر دادن شعار مرگ بر خامنه‌ای توسط مردم در اعتراضات علیه قطع برق!!


شب گذشته به‌دلیل قطعیهای مکرر برق، مردم در تهران (تهران پارس و سعادت‌آباد) و بسیاری از شهرها از قبیل کازرون، کردکوی، گنبد کاووس، همدان، پاکدشت، آق‌قلا و بوشهر به خیابان‌ها ریخته و شعارهای مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر دیکتاتور سردادند. در برخی از شهرها مردم در مقابل فرمانداری یا اداره برق دست به تجمع زدند. در کردکوی معترضان خیابان منتهی به فرمانداری را مسدودکردند. صبح امروز نیز، صنف پلاستیک در کهریزک در اعتراض به قطع مکرر برق به داخل اداره برق منطقه رفته و دست به اعتراض زدند.


قطع برق در سراسر کشور که مدتهاست جریان دارد طی دو روز گذشته ابعاد وسیعتری به خود گرفته و در بسیاری از شهرها از جمله تهران و کرج، برق بدون اطلاع قبلی ساعتها قطع می‌شود، چیزی که باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی می‌شود و به‌خصوص در شرایطی که پیک پنجم کرونا بخشهای وسیعی از ایران را در برگرفته، خطرات زیادی برای بیماران و کسانی که در آی.سی.یو هستند ایجاد کرده است.


صبح امروز سخنگوی صنعت برق رژیم از کمبود حداقل ۱۱هزار مگاوات برق در این فصل خبر داد که منجر به خاموشی‌های باز هم بیشتر خواهد شد. وی از دور خارج شدن تعدادی از نیروگاهها و افزایش ۱۴درصدی مصرف و مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز (بیت‌کوین) که عمدتاً در اختیار سپاه پاسداران است را از دلایل کمبود برق بر شمرد



مطالب مرتبط


اژه‌ای رئیس قوه قضائیه شد ـ فرشته عدالت در حکومت خامنه‌ای


خشم و اعتراض مردم از قطع مکرر برق با شعارهای «مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر دیکتاتور»

لطفا به اشتراک بگذارید: