موشکاف ۱۶تیر۱۴۰۰ ـ شیخ فری که اگه یه روز چاخان نکنه، دقمرگ می‌شه

شیخ فری که اگه یه روز چاخان نکنه، دقمرگ می‌شه ـ موشکاف ۱۶تیر۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا! سلام دوستان! حال و احوالتون چطوره؟ ایشالا که سالم و سلامت باشین.هاهاهاهاها. این روزا اوضاع نظام شده مثل فیلمای آخرالزمونی ، از اون فیلمایی که همه چی به ته خط رسیده و در حال فروپاشیه. هاهاهاها. تو این هیر و ویر شیخ فری که اگه یه روز چاخان نکنه، دقمرگ می‌شه چاخان کرده اساسی ، اونم سر قطعی برق.هاهاهاها.


ما در این چند روز که مردم ما مواجه شدند با کم برقی یا بی‌برقی یا اختلال در برق نشان داده می‌شود که سرمایه‌گذاری چقدر مهم هست! یعنی ما اگر در برقمان سرمایه‌گذاری ما هر بار در این ۸سال بیش از ۲۰۰۰ مگاوات حدود ۲۵۰۰ مگاوات هر سال اضافه کردیم ظرفیت تولید برق را حالا البته این ظرفیتها در مقام عمل عیناً عملیاتی نمی‌شود با عمل یک مقدار فرق می‌کند


موشکاف:‌هاهاهاها. مقر میاد که این عددایی که میگه اضافه کردیم حرفه و عملیاتی نمیشه.هاهاهاها. درست مثل تمام افتتاح‌هایی که تا حالا کرده. هاهاهاها. اما ملاحظه بفرمایین که قبلا در مورد برق چی گفته بود.هاهاها.


در زمینه برق ما خوشبختانه توانستیم حتی بازارهای بیرون را در اختیار داشته باشیم علاوه بر این‌که در داخل ما نیازمندی‌ها را تأمین می‌کنیم
موشکاف: هاهاهاها. بعله، اولا چاخان میکنه که نیازمندی برق داخلو حل کردن، بعد مقر میاد که برقو صادر می‌کنن، پس کمبود برق مال مصرف بیشتر مردم نیست! علاوه بر این بیت کوین هم هست، هم پول صادرات برق و هم پول بیت کوین میره تو کیسة گشاد آخوندا و پاسدارا. اما حالا دارن تقاصشو پس می‌دن. ملاحظه بفرمایین.هاهاها.


نگذارید سیل بیاید...
قطعی برق به خیلی چیزهای دیگر پیوند خورده است. اعتصابات کارگران ... یا ماجرای بی‌آبی در مناطق محروم سیستان و بلوچستان در کنار اوج‌گیری کرونا.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۵تیر۱۴۰۰ ـ ببینید رئیس دفتر عظی، چطوری اوضاع درام نظامو توضیح میده


فرافکنی سخیف روحانی: کشورهای دیگر هم در همین ایام دچار مشکلات برق شدند

لطفا به اشتراک بگذارید: