گلپایگانی رئیس دفتر خامنه‌ای گفت: باید با چنگ و دندان نظام را نگهداریم

باید با چنگ و دندان نظام را نگهداریم ـ گلپایگانی رئیس دفتر خامنه‌ای!!


آخوند محمدی گلپایگانی رئیس دفتر خامنه‌ای این مسأله را روشن‌تر بیان کرد. وی در معرفی آخوند اژه‌ای گفت: «دوتا ویژگی را من از ایشان برای شما عرض می‌کنم. اول قاطعیت همان که امروز نیاز مندیم» (تلویزیون شبکه خبر ۱۴تیر ۱۴۰۰).


بر کسی پوشیده نیست که منظور از قاطعیت ادعایی، همان سیاست سرکوبگرانه‌ای است که آخوند اژه‌ای جنایتکار و ولایی مانند رئیسی و قالیباف طی چند دهه گذشته علیه مردم و جوانان آزاده این میهن در دادگاهها و زندانها اجرا کرده است.


چرایی این خط جنایتکارانه را رئیس دفتر خامنه‌ای آخوند گلپایگانی در همان جلسه به‌وضوح بیان کرد. او گفت: «این نعمت بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی نعمتی است که ما باید با چنگ و دندان نگهداریم» (همان منبع).


بنابراین وقتی حرف اصلی، حفظ نظام به هر قیمتی است روشن است که خامنه‌ای چرا سه «راس» نظامش را این طور چیده است. به‌خصوص که به اعتراف پاسدار قالیباف رژیم سرمایه‌های اجتماعی‌اش را از دست داده است.


پاسدار قالیباف پاسدار چماق به دست و سرکوبگر دانشجویان در جریان قیام سال۷۸ در همان جلسه معارفه اژه‌ای با اشاره به بحرانهای مختلف رژیم، به یک «واقعیت تلخ» اعتراف کرد که «سرمایه‌های اجتماعی» رژیم رو به کاهش است. اگر چه این پاسدار جانی می‌داند که چیزی به نام سرمایه اجتماعی باقی نمانده است و رژیم با یک جامعه تماماً انفجاری و متنفر از نظام روبه‌روست.



مطالب مرتبط


در بیانیه دهها وکیل دادگستری مطرح شد: طرح انحلال کانون وکلا توسط ابراهیم رئیسی


چنگ‌ها و دندانهای پوسیده

لطفا به اشتراک بگذارید: