موشکاف ۲۳تیر۱۴۰۰ ـ چه فشار مگاتنی به عظی بدبخت و خبیثی بخت برگشته وارد شده

چه فشار مگاتنی به عظی بدبخت و خبیثی بخت برگشته وارد شده ـ موشکاف ۲۳تیر۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا! سلام دوستان! فدایی دارین! ایشالا که درد و بلاتون بخوره تو ملاج عظما! هاهاهاها. البته بلایی که این روزا سر عظی آوردین اونقده بزرگه که حالا حالا ها از زیر بارش در نمیاد. هاهاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که یارو ربیعی یا همون برادر عباد، شکنجه‌گر اطلاعات چطور میناله. هاهاهاها.


خبرنگار ایران پرس: گروهک تروریستی منافقین به مدت سه روز نشست مجازی برگزار کرد و شماری از اعضای دموکرات و جمهوریخواه کنگره آمریکا و برخی شخصیت‌های اروپایی در این نشست حضور داشتند ارزیابی شما از سیاست حقوق‌بشری غرب چه هست


ربیعی سخنگوی دولت: حتی من فکر می‌کردم و گاهی به منافع ملی خودشان می‌اندیشند دیدم شاید این نظر من هم نظر درستی نباشد صرفاً به منافع شخصی خودشان و مشارکت در این نوع گردهمایی‌ها می‌اندیشند البته ما هیچ وقت از آنهایی که طی سالیان اخیر با طراحی و پشتیبانی از تحریم جنگ و ترور علیه مردم ایران که به نام سیاست فشار حداکثری بر آن گذاشته بودند انتظار نداشتیم که راه خود را از گروهک تروریستی منافقین جدا کنند


موشکاف: وای وای وای! فشار حداکثری!. دیدین گفتم که چه فشار مگاتنی به عظی بدبخت و خبیثی بخت برگشته وارد شده؟ یارو ربیعی مقر میاد که کهکشانتون فشار حداکثری به نظام بوده. زده کمر عظما رو تا کرده.هاهاهاها. آخه زدین یارو خبیثی که هنوز رو کرسیش ننشسته، شل و پل کردین. هاهاهاها. تموم معادلات خلیفه رو بهم زدین. هاهاهاها.


«یازن یانشا» نخست‌وزیر اسلوونی در پیام خود برای این همایش گفت: باید ایران را درباره نقض حقوق بشر پاسخگو کرد و جامعه جهانی نیز باید در این زمینه به شیوه‌ای قاطع‌تر عمل کند. حضور چنین مقامی از اتحادیه اروپایی در همایش ... چیزی جز دهن‌کجی به مذاکرات هسته‌ای نیست.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۲تیر۱۴۰۰ ـ هزار درود به کانون‌های شورشی دم همه‌تون گرم گل کاشتین


نمای روز ـ وحشت از اعتلای مقاومت و انزوای جهانی رژیم

لطفا به اشتراک بگذارید: