موشکاف ۲۹تیر۱۴۰۰ ـ بر و بچه‌های شورشی خوزستان حسابی حال عظما رو جا آوردن

بر و بچه‌های شورشی خوزستان حسابی حال عظما رو جا آوردن ـ موشکاف ۲۹تیر۱۴۰۰


موشکاف: سلام! به به!‌دوستان و رفقا! خوبین؟ خوشین؟ سلامتین؟ ایشالا هر چی بلاست از وجودتون دور باشه و بخوره تو ملاج عظما که این روزا خوابش آشفته‌اس.هاهاهاها. آخه بر و بچه‌های شورشی خوزستان حسابی حالشو جا آوردن. هاهاهاها. اما این وسط شیخ فری همچنان رکورد وقاحتو جابجا می‌کنه.هاهاهاها.


هم در مسأله آب و هم در مسأله برق دچار مشکل شدیم مردم عزیز ما در خوزستان و در بسیاری از استانهای جنوبی ما و خوب در شرایط کم‌آبی دچار مشکل شدند دام آنها کشاورزی آنها حالا مردم خوزستان به‌رغم این‌که توصیه ما این بوده که آنجا برنج کاری نشود ولی خوب سالهاست برنج کاری هم انجام می‌دهند خود آن هم مزید بر علت شده.


موشکاف: د د دی دی دی! پس علت بی‌آبی خوزستان هم روشن شد. کشاورزای اونجا برنج می‌کاشتن! لابد جوونای خوزستانی هم آب زیاد می‌خوردن! سنگ پای قزوین پیش روی شیخ فری از خجالت آب شده! هاهاهاها. اما واقعیت اینه که پاسدار ماسدارا هر چی آب تو این استان هستو قبضه کردن واسه کار‌های خودشون تا بیشتر و بیشتر هپلی هپو کنن و الا آب هست. ملاحظه بفرمایین یارو چی میگه. هاهاهاها.


مردم حق دارند سؤال بپرسند ۷۰۲ روستا و ۲۵شهر استان خوزستان که دارای تنش شدید آبی هستند در کنار 5 تا سد بزرگ که در زمستان و فروردین ۹۸ باعث بوجود آمدن سیل در استان خوزستان شد و از اونطرف الآن نمی‌تواند آب مردم و برق مردم را در دمای ۵۵ درجه تأمین کند این سدها بدرد چی خورده؟


ما در کنار سد کارون، کارون سه و چهار شهری را داریم به اسم دبس پنج دقیقه‌ای سد کارون سه و چهار است اونجا هم آب ندارد خب یعنی بحران مدیریت



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۸تیر۱۴۰۰ ـ درود جانانه به بچه‌های قیام آب و آزادی تو خوزستان


ششمین شب خیزش خوزستان - تظاهرات مردم ایذه، خرمشهر، سوسنگرد، دارخوین، آبادان، دزفول، اهواز و بهبهان - پیام مسعود رجوی

لطفا به اشتراک بگذارید: