بالاخره معلوم نشد که کی مرده و کی زنده است

در یک خبر و عکس مبهم در رابطه با تسلیت فرمانده سپاه به خاطر فوت همسر یک فرمانده دیگر: بالاخره معلوم نشد که کی مرده و کی زنده است


پاسدار حسین سلامی در پیام تسلیتی از کشته شدن یک سرکرده سپاه پاسداران به نام سعید مجیدی در سوریه خبر داد. وی پاسدار به‌هلاکت رسیده را «سردار» سپاه نامید که به همراه پاسدار دیگری به نام حسن عبدالله‌زاده کشته شده است. (خبرگزاری حکومتی ایرنا ۱۵خرداد)


خامنه‌ای خلیفهٔ ارتجاع در پی مرگ احمد جبرییل در ۸۳سالگی این مرتجع چپ‌نما را که از دهه۱۹۷۰ میلادی دکانی به نام جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در برابر الفتح و عرفات باز کرده بود و در ضدیت هیستریک با جنبش فلسطین از چیزی فروگذار نمی‌کرد، مبارزی خستگی‌ناپذیر و شجاع و پرشور و شایسته اجر جزیل معرفی کرد!


تخصص احمد جبرییل در انجام دادن عملیات سفارشی از قبیل شراکت در بمب‌گذاری در هواپیمای مسافربری پان‌آم در ۳۰آذر سال۱۳۶۷ بود که طی آن ۲۴۳مسافر و ۱۶ خدمه کشته شدند و ۱۱نفر هم در لاکربی در جنوب اسکاتلند در انگلستان به هنگام سقوط هواپیما و ویران شدن خانه‌هایشان جان خود را از دست دادند. این حادثه به همین خاطر به نام سانحه لاکربی شهرت یافت و در واقع عملیات مشترک قذافی و رژیم آخوندی بود.



مطالب مرتبط


ادامه ۱۴۰۰ ـ چالشی برای آنگوزمان رئیسی


پیام سوگ و تسلیت خامنه‌ای در مرگ یک مزدور و مرتجع چپ‌نما بر ضد جنبش فلسطین و عرفات

لطفا به اشتراک بگذارید: