از کل خوزستان تا خرم‌آباد و کرج و تهران: نارضایتی عمومی دارد گر می‌گیرد

نارضایتی عمومی دارد گر می‌گیرد ـ از کل خوزستان تا خرم‌آباد و کرج و تهران


مردم و جوانان شادگان در هفتمین شب اعتراضات، تجمع اعتراضی بزرگی برپا کردند. در مسجد سلیمان نیز، مردم دست به تظاهرات زدند و در قبال حمله و هجوم نیروهای انتظامی به ایستادگی پرداختند.


مردم شعار می‌دادند «بختیاری با عرب اتحاد اتحاد». جوانان شیبان اهواز نیز به اعتراضات علیه بی‌آبی پیوسته و خیابان اصلی شهر را بستند. در اهواز منطقه زرگان جوانان شورشی بار دیگر تظاهرات کردند.


در خور موسی نیز، مردم و جوانان به اعتراضات سراسری خوزستان علیه بی‌آبی پیوستند. در ملاشیه مردم و جوانان شرق اهواز به‌دلیل بی‌آبی و در حمایت از دیگر شهرهای خوزستان به خیابان آمدند. اهالی روستای صلیحاویه از توابع دارخوین نیز پس از نماز عید قربان تظاهرات کردند.


جوانان شورشی جاده اصلی شیراز به اهواز را بستند و در بهبهان، در حمایت از قیام خوزستان دست به تجمع زدند و جاده را بستند. پل زیدون در بهبهان نیز با آتش زدن لاستیک مسدود شده است. جوانان روستای اسلام‌آباد علیا، جاده بهبهان- گچساران را مسدود کردند. هم‌چنین جوانان شورشی جاده بخش آلونی به لردگان را بستند.


در دزفول جوانان شورشی در اولین ساعات بامداد چهارشنبه، با بستن خیابان و روشن کردن آتش دست به اعتراض زدند. هم‌چنین جوانان شورشی خیابان منطقه مدرس و جاده‌ای در منطقه الف را با آتش بستند



مطالب مرتبط


رئیسی وعده داد بازگشت ایرانیان خارج از کشور را تسهیل کند


هفتمین شب خیزش مردم خوزستان دردزفول، شادگان، رامشیر، شیبان اهواز، ماهشهر، خورموسی، مسجد سلیمان و تظاهرات مردم در یزدانشهر اصفهان، کرج در همبستگی با خوزستان

لطفا به اشتراک بگذارید: