موشکاف ۱مرداد۱۴۰۰ ـ درود به بر و بچه‌های قیام آب و آزادی تو خوزستان

درود به بر و بچه‌های قیام آب و آزادی تو خوزستان ـ موشکاف ۱مرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا! سلام دوستان! سلام و درود ویژه هم تقدیم به بر و بچه‌های قیام آب و آزادی تو خوزستان که هر روز دارن قیامشونو گسترش میدن.هاهاهاها. دم بچه‌های ایذه و کرج و اصفهان و تهران و بهبهان و مسجد سلیمان و لالی و یزدانشهر و الیگودز هم گرم که هموطنای عربشون تو خوزستانو تنها نذاشتن. هاهاهاها. جوری که حالا عظی بعد یه هفته یادش اومده که قیامه و یه پست اینستاگرامی زده.هاهاها.


مسئولان وظیفه دارند به مشکلات خوزستان رسیدگی کنند و اگر کسی به فکر مردم باشد، نمی‌تواند در مقابل مسائل دشوار خوزستان راحت بماند و این وظیفه‌ی قطعی، فوری و همیشگی حکومت‌هاست که به فکر مردم باشند.


موشکاف: د د دی دی دی. دیر آمدی ای حمار سرمست!هاهاهاها. بعد یه هفته که دارن شعار میدن مرگ بر دیکتاتور و مرگ بر خامنه‌ای! تازه یادت اومده که وظیفة حکومت چیه؟هاهاهاها. عظی! یه بارم کج بشین راست بگو، فکر مشکلات خوزستان نمی‌ذاره راحت باشی یا لرزیدن چار ستون نظامت؟هاهاهاها. این حرفت هم نوشداروی پس از مرگ سهرابه. هاهاهاها. حالا شیخ فریو داشته باشین. هاهاهاها.


مردم خوزستان را از یک عده‌یی که گاهی سخنان و شعارهای ناصحیح می‌دهند باید جدا کنیم حالا چند صد نفر مردم خوزستان نیستند بله ممکن است مردم خوزستان معترض باشند اعتراض، انتقاد در چارچوب قانون اشکال ندارد
من خواهش می‌کنم که اگر مشکلی هست از طریق قانونی از راه قانونی نگذاریم دشمنهای ما خوشحال بشوند


موشکاف: هاهاهاها. در چارچوب قانون؟ کدوم قانون؟ قانون ولایت فقیه؟ آخه یارو! اون که اصل مشکله. ملت واسه همین ریختن تو خیابون و فریاد می‌زنن مرگ بر اصل ولایت فقیه! ملت دنبال رپ‌ت‌پتو کردن نظامن. میخوان عظی رو کله پا کنن. بعد این چاخان‌الممالک و وقیح‌الدوله میگه قانون؟هاهاهاها. ضمن اینکه اصلی ترین دشمن نظام هم همین مردمن که ریختن تو خیابون.



مطالب مرتبط


موشکاف ۳۰تیر۱۴۰۰ ـ دم بچه‌های شورشی گرم، قیام تشنگان را به قیام آزادگان رسوندن


خیزش و تظاهرات در الیگودرز و شاهین شهر در همبستگی با مردم خوزستان در دومین هفته قیام تشنگان

لطفا به اشتراک بگذارید: