موشکاف ۶مرداد۱۴۰۰ ـ دم همه تون گرم که این روزا عظی رو عاجز و درمونده کردین

دم همه تون گرم که این روزا عظی رو عاجز و درمونده کردین ـ موشکاف ۶مرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام به همة دوستان و رفقا! دم همه تون گرم که این روزا عظی رو عاجز و درمونده کردین.هاهاهاها. طوری که سگ و سیله‌هاش تو استبل نظام اقلا فعلن از طرح سانسور و سرکوب اینترنت کوتاه اومدن. هاهاهاها. حالا طرح چی بود؟


کمیسیون فرهنگــی مجلس یازدهــم با آفتابـی‌کردن پیش‌نویس «طرح صیانت از حقوق کاربران در فضــای مجــازی» درصـدد امنیتی‌کردن فضای مجازی و اعمال شدیدترین کنتــرل‌ها و مجازات کنشگران این فضاست. طرح صیانت از کاربـران را باید به‌درستی طرح محدود‌کردن فضای مجازی و مجازات شدید کاربران نام‌گذاری کرد.


این نوع نگاه نه‌تنها آزادی بیان و آزادی رسانه‌ها را به‌صورت جدی مخدوش می‌کند؛ بلکه موجودیت دهها هزار کسب‌و‌کار اینترنتی را نیز به مخاطره می‌اندازد.


موشکاف: هاهاهاها. رفقا! تعجب نداره، این همون رژیمیه که اسم هیأت مرگ و اعدام رو گذاشت هیأت عفو، جهنمی که برای مردم درست کردن رو می‌گن الگوی تمام دنیاس، بنابراین طبیعیه که طرح سرکوب کاربران و صیانت و حفاظت از نظام رو هم اسمشو بذارن صیانت ار کاربران! به نظرتون میشه؟هاهاها.


اونایی که مثل بنده سنشون قد میده یاد ممنوعیت ویدئو می افتن، اونایی که جدیدترن، تجربة ممنوعیت ماهواره رو دارن.هاهاهاها. این خنگولاها هنوز تو چند قرن قبل سیر می‌کنن!.هاهاهاها.


فصل فیلترینگ، محدودیت و مسدودسازی به‌سر آمده و دیگر نمی‌توان به مقابله با تکنولوژی پرداخت. جامعه نیز چنین رویکردی را برنمی‌تابد و از آنجایی که امروز اینترنت به‌عنوان بخش مهمی از سبد کالای مردم در آمده و شرایط فعلی جامعه و نارضایتی‌های موجود در جامعه نیز کم نیست، نمی‌توان رویکردهایی سلبی در خصوص فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی اتخاذ کرد.


موشکاف: هاهاهاها. اما اصل قضیه ترس و لرزشونه که به این غلطا می‌افتن، ترس از قیام! .هاهاها. ملاحظه بفرمایین که به اسم صیانت می‌خوان چه خطی رو پیش ببرن.هاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۵مرداد۱۴۰۰ ـ این روزا حال عظی تماشا داره


چهاردهمین روز قیام - طنین شعارهای مرگ بر دیکتاتور در رباط کریم + توئیت خانم مریم رجوی

لطفا به اشتراک بگذارید: