پشت پرده دیدار کرونا و پاسدار سلامی- رونمایی از واکسنهای جدید

رونمایی از واکسنهای جدید ـ پشت پرده دیدار کرونا و پاسدار سلامی


پاسدار حسین سلامی سرکرده سپاه پاسداران نیز وقیحانه این دروغ را تکرار کرد و در نمایش پرده‌برداری از واکسن ساخت سپاه گفت: «الان زمانی رسیده است که ما به آمریکایی‌ها واکسن بدهیم و ما اعلام می‌کنیم که اگر کمبودی دارند ما حاضریم به آنها کمک کنیم»


در همین رابطه روزنامه مردم‌سالاری در مطلبی با عنوان «پشت پرده هفت نوع واکسن ایرانی کرونا» نوشت: «ایران تنها کشــوری اســت که از دوره آغاز اپیدمی کرونا تــا امروز، برخلاف وعده‌ها، برنامه مشــخصی برای تولید یا واردات واکســن ندارد!


در این مدت بارها از ســاخت و خودکفایی و صادرات واکســن کرونا گفته شد در حالی‌که میزان واکســینه شــدهها در ایران زیر ۵درصد اســت و سالمندان هم در صفهای تزریق واکسن، کرونا می‌گیرند؛ ...


در حالی‌که تا امروز گزارش علمی نتایج حتی یکی از واکسن‌هایی که در کشور ساخته شده‌اند منتشر نشده و تأیید بین‌المللی هم نگرفته است. با چراغ ســبز وزارت بهداشــت برای ســاخت واکسن در داخل؛ شــرکتهای زیادی در این ماراتن شرکت کردند... هر چند که هر روز اســمی جدید بــرای تولیدات نصفه و نیمه آنها گذاشته می‌شود.


بر همین اســاس هم واکســن کووبرکت، واکسن پاستور، واکســن رازی، واکســن فخرا، واکسن ســیناژن، واکسن اسپوتنیک ایرانی و واکسن نورا معرفی شدند که هیچ‌کدام تا امروز نتایج آزمایشات خود را با افکار عمومی به اشتراک نگذاشــته‌اند و هیچکس جز سازنده‌ها و وزارت بهداشت نمی‌داند این واکسنها چقدر می‌تواند کارآیی داشته باشد»



مطالب مرتبط


دیدار یزید و خامنه‌ای- انیمیشن طنز سیاسی


پاسدار سلامی و یک‌مشت دروغ وقیحانه

لطفا به اشتراک بگذارید: