موشکاف ۱۳مرداد۱۴۰۰ ـ عظی یارو خبیثی رو یه مهر تنفیذ هم بش زد که رسمی بشه

عظی فلک زده یارو خبیثی رو یه مهر تنفیذ هم بش زد که رسمی بشه ـ موشکاف ۱۳مرداد۱۴۰۰


موشکاف:‌ سلام رفقا! سلام دوستان! خوبین؟ خوشین؟ سرحالین؟هاهاها. ایشالا که شاد و پرنشاط باشین. عرضم به حضورتون که عظی فلک زده که یارو خبیثی رو از خمرة انتصاباتش بیرون کشیده بود، یه مهر تنفیذ هم بش زد که یارو رسمی بشه.هاهاهاها. کلی هم روده درازی کرد و ذکر مصیبت خوند.هاهاها.


یک توطئه تحریم انتخاباتی طراحی شده بود از مدتی پیش در محافل سیاست‌گذاری دشمنان کشور و دشمنان جمهوری اسلامی، در داخل هم بعضی از روی غفلت بعضی هم شاید از روی غرض این سیاست را دنبال می‌کردند.


دشمنان ما امروز بیشترین تحرکاشان علیه ما بیش از تحرکات امنیتی و اقتصادی تحرکات تبلیغاتی و جنگ نرم است


موشکاف: هاهاهاها. بعله، دشمنان قسم خوردة نظام آنچنان تحریم انتخاباتو کوبیدن تو ملاج عظی که هنوز هم داره ونگ می‌زنه! هاهاهاها. اما جالبه که عظی جنگ نرمو علم می‌کنه.


انگار نه انگار که تو خوزستان بالا تا پایین نظامو شستن، تبریز قیام شد، تهران همینطور و کلی شهرای دیگه و عظی و سگ و سیله‌هاش نتونستن اونو بخوابونن، نکنه اینا هم نرم بود؟هاهاهاها. حالا عظی رو داشته باشین که چطوری از قضیه ویراژ میده. هاهاهاها.


یک توصیه دیگر نگاه به ظرفیت هاست این روزها شما نگاه می‌کنید در اظهارات مقالات نوشته‌ها گفته‌ها هی از کمبودها و مشکلات گفته می‌شود خب بله کمبودها زیاد است مشکلات هم زیاد است


موشکاف: هاهاهاها. عظی! مثلا تو نفر اول نظامی! چرا اینقده بی‌حالی! اقلا یه وعده درمانی می‌کردی!هاهاهاها. نه آقاجون! عظی حال و دماغ وعده درمانی هم نداره.هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین که چقدر هم عجله داره.هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۲مرداد۱۴۰۰ ـ این روزا، روزای بد عظماس


حمله مسیح مهاجری به آخوند رئیسی: این همه تشریفات در شرایطی که مردم جان می‌دهند جای سؤال دارد

لطفا به اشتراک بگذارید: