موشکاف ۱۵مرداد۱۴۰۰ ـ یارو خبیثی اول کاری رفت استبل نظام

یارو خبیثی اول کاری رفت استبل نظام ـ موشکاف ۱۵مرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام تقدیم به همة دوستان و رفقای با صفا و با مرام! ایشالا که رو به راه باشین.هاهاهاها. رفقا لابد شنفتین؟... یارو خبیثی رفت استبل نظام که سایة سنگین وحشت از فردای نظام روش افتاده بود قسم خورد که یه ذره هم از خط و خطوط عظی سرپیچی نکنه و چاکر و نوکر محض عظما باشه. یه قلم تو تروریسم.هاهاهاها.


مردم از دولت برگزیده خود می‌خواهند مدافع حقوق انسان‌ها در عالم باشد و به ظلم و بی‌عدالتی و تبعیض در هیچ کجایی از جهان راضی نشود
ظلم و جنایت چه در قلب اروپا باشد و چه در آمریکا چه در آفریقا باشد چه در یمن چه در سوریه باشد چه در فلسطین ما در کنار مظلومان خواهیم ماند
مردم می خواهند که با رفع تنگناها معیشت و سفره آنها بهبود بخشیده شود


موشکاف: دددی‌دی‌دی! به نام مردم، به کام تروریستا!هاهاهاها. مردم میگن نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، یارو ‌میگه با تمام قوا از آدمکشای حوثی یمن و جنایتکارای حزب‌الشیطان لبنان حمایت می‌کنه. هاهاهاها.


اما برای سفید سازی مجبور شد با عبارت تنگناهای معیشتی وعده درمانی‌بکنه. اما فعلا همه چی رو میندازن گردن شیخ فری و اونو بز بلاگردون خودشون می‌کنن برای فردا هم یه کلک دیگه سوار می‌کنن هاهاهاها. حالا خالیبافو داشته باشین.


ما به‌خوبی بر مشکلات و چالشهای پیش روی دوره جدید واقف هستیم. ما می‌دانیم ناکارآمدی‌های اشباع شده تا چه میزان به اعتماد مردم لطمه زده است و می‌دانیم بار مشکلات اقتصادی و معیشتی چقدر بر شانه مردم خصوصاً قشر متوسط و ضعیف سنگینی می‌کند.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۳مرداد۱۴۰۰ ـ عظی یارو خبیثی رو یه مهر تنفیذ هم بش زد که رسمی بشه


کتاب «فراخوان به عدالت»؛ کیفرخواست فوری ایران

لطفا به اشتراک بگذارید: