موشکاف ۱۷مرداد۱۴۰۰ ـ خبیثی که تو کار قتل و کشتار بوده، اهرم کرونا دستش بیفته، واویلاس

خبیثی که تو کار قتل و کشتار بوده، اهرم کرونا دستش بیفته، دیگه واویلاس ـ موشکاف ۱۷مرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا! سلام دوستان! حال و احوالتون چطوره؟ دماغتون چاقه؟هاهاهاها. ایشالا که کرونا و کرونای ولایت از وجود نازنینتون دور باشه که وقتی این دوتا باهم دست به یکی می‌کنن بدبلایی‌ن. تازه! وقتی یارو خبیثی که عمراً تو کار قتل و کشتار بوده، اهرم کرونا دستش بیفته، دیگه واویلاس!هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین یارو تو اولین جلسة ستاد کروناش چی گفته.هاهاهاها.



رئیس جمهور در جلسة ستاد ملی کرونا گفت تداوم وضع کرونایی موجود قابل تحمل نیست. آقای رئیسی با ابراز تأسف از جان باختن هموطنان بر اثر کرونا گفت آرایش فعلی متناسب با گستردگی پدیدة کرونا و میزان تهدید ناشی از آن نیست و نیازمند اقدام جهادی و جهشی هستیم. آقای رئیسی گفت کار مسئولان اجرایی کشور فقط توصیه نیست. باید ضمانت اجرایی مناسب هم برای تصمیمات در نظر گرفته شود.


موشکاف: دددی‌دی‌دی! نامرد نالوطی اینارو به عظمات بگو که این وضعو بوجود آورده. همون که از اولش گفت چیزی نیست، بزرگش نکنین! همونی که خودش چپید یه گوشه اما مردمو فرستاد تو کورة آدمسوزی کرونا. همون که خودش واکسن فایزر زد اما واسه مردم ممنوع کرد. اتفاقا این تصمیات عظی ضمانت اجرایی بالایی هم داشت.


اما رفقا! به نظرتون یارو خبیثی حالیش نیست و نمی‌تونه سرضرب یه لاک داون دو هفته‌ای اعلام کنه؟ اتفاقا حالیشه، اما مرگ میخواد؛ مرگ بیشتر!


بی‌تعارف ما که غریبه نیستیم؛ این اعداد و ارقام با آنچه در گورستانها می‌گذرد، تفاوت معنا‌داری دارد.


هنوز آمار مرگ‌ومیر به ۴۰۰ نرسیده بود که یکی از فعالان این عرصه با تکیه بر آمار متوفیان تهران و یکی دیگر از مناطق، به‌قول داوران کشتی، زیر خم این عدد را گرفت و عدد را سه برابر عنوان و از تلفات هزار و ۲۰۰ نفری یاد کرد.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۶مرداد۱۴۰۰ ـ عظما که برغم فقر و فلاکت مردم، یه تحلیف لاکچری راه انداخت


تعویق در معرفی کابینه آخوند جلاد ابراهیم رئیسی، به‌دلیل وضعیت بحرانی رژیم

لطفا به اشتراک بگذارید: