موشکاف ۱۶مرداد۱۴۰۰ ـ عظما که برغم فقر و فلاکت مردم، یه تحلیف لاکچری راه انداخت

عظما که برغم فقر و فلاکت مردم، یه تحلیف لاکچری راه انداخت ـ موشکاف ۱۶مرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام! به به! دوستان و رفقا! فدایی دارین! ایشالا که غم و غصه و کرونا از دور و برتون پر بکشه و هر چی بلابدتریه نصیب عظما بشه.هاهاهاها. همین عظما که برغم فقر و فلاکت مردم، یه تحلیف لاکچری راه انداخت که یارو خبیثی رو بکنه رئیس‌جمهور نظامش.


آخه بی‌حیاها، تو دوره‌ای که بنا به آمار خودتون تلفات کرونا روزی بیش از هزار و هزار و دویست تاس و دارو گیر نمیاد و اگر گیر بیاد ملت پولشو ندارن بدن، این چه مراسمی بود؟ البته اینا همش برای با سیلی سرخ نگهداشتن صورت نظام بود، جالب اینه که تو همونجا پررو پررو دم از خشکوندن فساد و رانت و تامین نیازای مردم هم میزدن.هاهاهاها.


ایجاد شفافیت حداکثری در اقتصاد خشکاندن ریشه‌های فساد و رانت خواری مقاوم‌سازی اقتصاد در مقابل تکانه‌ها مهار تورم و گرانی تقویت ارزش پول ملی بازگرداندن ثبات به اقتصاد کشور حمایت از تولید ملی تلاش برای خودکفایی در تامین نیازهای اساسی مردم


موشکاف: هاهاها. اما رفقا! اینا مگه شعور سیاسی نه شعور معمولی هم ندارن و نمی‌فهمن که نباید این رخت‌چرکاشونو بیارن تو این مراسم پروتکلی و لاکچری؟ بشورن و جلو آفتاب پهن کنن؟ هاهاهاها.


ضمنا این یارو خبیثی بجای این حرفای صدمن‌یه‌غاز، بره یه قلم حقوق بازنشستگی رئیس‌جمهورای نظام روکه ۳۵۰ میلیونه رو قطع کنه، باقی پیش‌کش. ۳۵۰ میلیون یعنی بیشتر از حقوق ۱۲سال یه کارگر.هاهاهاا. حالا ملاحظه بفرمایین یارو قالیباف هم یه مشت رخت‌چرک نظامو ریخت وسط. هاهاهاها.


ما به‌خوبی بر مشکلات و چالشهای پیش روی دوره جدید واقف هستیم. ما می‌دانیم ناکارآمدی‌های اشباع شده تا چه میزان به اعتماد مردم لطمه زده است و می‌دانیم بار مشکلات اقتصادی و معیشتی چقدر بر شانه مردم خصوصاً قشر متوسط و ضعیف سنگینی می‌کند.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۵مرداد۱۴۰۰ ـ یارو خبیثی اول کاری رفت استبل نظام


محکومیت‌ حضور شرم‌آور در تحلیف آخوند رئیسی جلاد

لطفا به اشتراک بگذارید: