موشکاف ۱۸مرداد۱۴۰۰ ـ عظی فک کرد که با خبیثی میتونه درد از نظام دوا کنه

عظی فک کرد که با خبیثی میتونه درد از نظام دوا کنه ـ موشکاف ۱۸مرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام به همة دوستان گرام! ایشالا که همه چی واستون جور باشه که از قضا، اوضاع و احوال نظام ناجوره.هاهاهاها. بحران اندر بحران! عظی فک کرد که با خبیثی میتونه درد از نظام دوا کنه اما ملاحظه بفرمایین که در مورد این نورسیدة نظام چیا میگن.هاهاها.


خوش چشم: همین الآن آقای رئیسی نیامده کل اروپا و آمریکا بستن برای این‌که در رسانه آقای رئیسی را یک آدم ضد حقوق‌بشر و چی چی چی معرفی کنند درست است که روز سوگند خوردن و تحلیف آمد خوب تهاجمی گفت ما مدعی حقوق بشر هستیم ولی این کفایت نمی‌کند خوب هست لازم هست باید می‌گفت ولی اصلاً کفایت کافی نمی‌کند


موشکاف: هاهاهاها. اون چی و چی و چی که یارو روش نشد بگه اینه که رسانه‌ها تو تمام دنیا می‌گن که این خبیثی، قاتل بی‌رحم و خونریزه. قاتل قتل‌عامه، قاتل بچه‌هاست. هاهاهاها. اما درد عظما اگر یکی بودی چه بودی.هاهاهاها. عظی فلک زده تو برجامشم مثل حمار تو گل گیر کرده.هاهاها.


مجموعه نظام می‌خواهد همان نگاه سنتی را نسبت به برجام داشته باشد که تغییری به‌وجود نخواهد آمد و آمریکا هم از موضع خود عقب‌نشینی نخواهد کرد... شرایط حساسی است ... از جهت منابع داخلی در تنگنا هستیم، معیشت مردم با مشکل مواجه است. پس باید نوع نگاه‌مان را به برجام تغییر دهیم؛ سیاست خارجی‌مان را مورد باز بینی قرار دهیم.


آمریکا غیر از مسأله برجام، انتظارات دیگری هم از نظام دارد، از جمله موضوع حقوق‌بشر و بحث موشکی.

موشکاف:‌هاهاها. بحث حقوق بشره. یعنی این که عظی اگه جدی جدی بخواد بره پای برجام باید یارو خبیثی رو کت‌بسته تحویل بده هاهاهاها. این وسط دزدی دریایی نظام هم کار دست عظی و خبیثی دادن. هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۷مرداد۱۴۰۰ ـ خبیثی که تو کار قتل و کشتار بوده، اهرم کرونا دستش بیفته، واویلاس


دولت رئیسی؛ شرکت سهامی قدرت و غارت

لطفا به اشتراک بگذارید: