رئیس گوش‌خوار قضائیه دعوت کرد: ایرانیان بدون نگرانی از بازداشت به کشور بازگردند

ایرانیان بدون نگرانی از بازداشت به کشور بازگردند ـ رئیس گوش‌خوار قضائیه دعوت کرد


رژیم ضدبشری آخوندی در آستانه روی کار آمدن آخوند رئیسی جلاد ۶۷، بامداد امروز دوشنبه ۱۱مردادماه در یک اقدام جنایتکارانه سه زندانی به نامهای سپهر عباس‌نژاد (از اهالی ارومیه) و اسکندر زارع و حمزه رضایی (از اهالی سلماس) را در زندان ارومیه اعدام کرد.


همزمان، جمعیت زیادی از اقوام و آشنایان زندانیان مقابل زندان ارومیه تجمع کرده بودند، یکان ویژه در وحشت از گسترش اعتراض وارد شده و ضمن متفرق کردن جمعیت تلفن همراه چند نفر از آنان را ضبط کرد.


علاوه بر این روز گذشته یکشنبه ۱۰مرداد نیز حکم اعدام یک زندانی به‌نام محمدعلی شریفی پس از تحمل ۱۶سال حبس در زندان جیرفت به اجرا در آمد. در همین روز دو زندانی دیگر بنام‌های حسن ۵۷ساله و علی ۶۱ساله در زندان مشهد اعدام شدند.


به این ترتیب شمار اعدامهای ثبت شده در ۱۱روز اول مرداد ماه دست‌کم ۱۸زندانی را شامل می‌شود. از ابتدا تیرماه و انتصاب رئیسی، جلاد ۶۷، به ریاست‌جمهوری و نصب اژه‌ای دژخیم، به‌عنوان رئیس قضاییه جلادان حداقل ۶۲زندانی اعدام شده‌اند که بسیار بیشتر از ماههای قبل از آن است.


رژیم جنایتکار آخوندی بیهوده تلاش می‌کند با افزایش اعدام و تشدید سرکوب و خفقان از گسترش خیزشهای مردمی و انفجار خشم عمومی جلوگیری کند. اما آن‌چنانکه خیزش خوزستان و گسترش آن به شهرهای مختلف نشان داد، تشبثات سرکوبگرانه نمی‌تواند در اراده عمومی برای سرنگونی این رژیم خللی ایجاد کند.



مطالب مرتبط


اژه‌ای رئیس قوه قضائیه شد ـ فرشته عدالت در حکومت خامنه‌ای


۱۸ اعدام جنایتکارانه در ۱۱روز اول مرداد و در آستانه روی کار آمدن رئیسی جلاد ۶۷

لطفا به اشتراک بگذارید: