موشکاف ۱۹مرداد۱۴۰۰ ـ یارو خبیثی عینهو عظماش نمایش تزریق واکسن برگزار کرد

یارو خبیثی عینهو عظماش نمایش تزریق واکسن برگزار کرد ـ موشکاف ۱۹مرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا! سلام دوستان! ایشالا که سالم و سلامت باشین و کرونا و کرونای ولایت، این دو ویروس منحوس دور و برتون نچرخه.هاهاهاها. آخه این روزا به همت سگ و سیله‌های نظام کرونا داره هر روز رکورد میزنه. این وسط یارو خبیثی عینهو عظماش نمایش تزریق واکسن برگزار کرد.هاهاها.


اما رئیس جمهور هم دیروز با حضور در یک مرکز درمانی اولین دوز واکسن ایرانی برکت را دریافت کرد
موشکاف: هاهاهاها. برو عظماتو سیا کن! آخه عظی هم مثل خود خبیثت، آکتور تبلیغ واکسن کوبرکت شده بود. هاهاهاها. همونی که ستاد اجرایی خمینی ملعون ساخته. تا اینی که اصلا معلوم نیست چی هست رو، به قیمت ۴برابر واکسنای تایید شدة دنیا به وزارت بهداشت نظام بفروشه و پولشو عظما بالا بکشه. آخه این بنیاد برکت خودش یه کارتل و مافیای داروییه.هاهاها. همون داروهای بی‌خاصیتی که به قیمت خون پدرشون به ملت لاعلاج می‌فروشن. هاهاهاها.


بخش زیادی از داروهایی که استفاده می‌شود توجیهی ندارند، اما به‌خاطر رانت‌هایی هست که برای کسب درآمد بیشتر دارند منابع را به‌سمت داروها می‌برند


موشکاف: بعله، جون مردم که واسشون مهم نیست، جون آدما تنها وسیله‌س برا هپلی هپو کردن. اما رفقا! لابد خبر دارین که رئیس ستاد اجرایی فرمان خمینی ملعون که سردستة‌ مافیای داروئه، حالا شده معاون اول یارو خبیثی! هاهاهاها.


بالاخره رئیسی تصمیم گرفت که احکام اعضای دفتر رئیس جمهوری را صادر کند. .. این تعلل رئیسی در صدور احکام، باعث شده تا تحلیل‌ها از وجود فشار بر رئیسی قوت بگیرد... اما حالا بالاخره رئیسی تصمیم خود را درباره نزدیک‌ترین یارانی که قرار است، در چهار سال آینده او را همراهی کنند گرفته است.



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۸مرداد۱۴۰۰ ـ عظی فک کرد که با خبیثی میتونه درد از نظام دوا کنه


کرونا در ایران - فضاحت رعایت حداقل استانداردهای بهداشتی در ساخت واکسنهای داخلی

لطفا به اشتراک بگذارید: