تلفات روزانه چهار رقمی کرونا: نسل‌کشی طراحی شده خامنه‌ای برای جلوگیری از قیام

نسل‌کشی طراحی شده خامنه‌ای برای جلوگیری از قیام ـ تلفات روزانه چهار رقمی کرونا


حریرچی معاون وزیر بهداشت گفت: «اگر واکسیناسیون، زودتر انجام می‌شد چنین وضعی را نداشتیم. تا یک ماه آینده، تعداد موارد ابتلاء افزایش خواهد یافت و تا یک ماه و نیم دیگر، موارد مرگ، صعودی خواهد بود و این در حالی است که در داخل کشور عامل تشدید کننده تجمع نداشته باشیم، این ارزیابی با توجه به شرایط عادی انجام شده است» (ایرنا ۱۹مرداد۱۴۰۰).


در تهران رئیس بیمارستان چمران گفت: «واقعاً مانده‌ایم چه کار بکنیم تمامی امکانات را به کار گرفتیم و آخرین تلاش ما همین تبدیل مسجد به بخش کرونایی بود. اینجا سالن غذاخوری بیمارستان هم تبدیل شده به مکانی برای بستری بیماران کرونا» (تلویزیون رژیم ۱۸مرداد۱۴۰۰).


در خراسان رضوی، فرماندار مشهد گفت: افزایش آمار فوت‌شدگان فاجعه کرونا منجر به کمبود تابوت و آمبولانس در این کلان‌شهر شده است. در خصوص انباشت اجساد در بیمارستانها نگرانی‌هایی وجود داشت که با هماهنگی‌های انجام شده اجساد شب گذشته جهت تغسیل به بهشت رضوان منتقل شدند. روز گذشته ۴۲نفر در مشهد بر اثر کرونا فوت کردند» (خبرگزاری سپاه پاسداران ۱۹مرداد۱۴۰۰).


در لرستان، معاون دانشگاه پزشکی گفت: «در بدترین وضعیت به‌لحاظ میزان شیوع کرونا هستیم. تمام بیمارستانهای مرکز استان، حتی اورژانس‌ها از بیمار تکمیل شده است. الآن بیمار با ۸۶درصد درگیری ریه و اکسیژن ۸۰درصد داریم که تخت برای بستری او نداریم. ظرفیت بیمارستانها تکمیل شده و نمی‌دانیم واقعاً باید چه کاری انجام دهیم. ما ظرف دو تا سه روز آینده در محوطه بیمارستان هم برای بیماران جا نخواهیم داشت»



مطالب مرتبط


دیدار یزید و خامنه‌ای- انیمیشن طنز سیاسی


آمار جانگداز قربانیان کرونا از ۳۵۵هزار و ۶۰۰نفر بیشتر است

لطفا به اشتراک بگذارید: