موشکاف ۲۰مرداد۱۴۰۰ ـ تو اصطبل نظام، این طرح صیانت فضای مجازی رو گذاشتن کنار

تو اصطبل نظام، یه بار این طرح باصطلاح صیانت فضای مجازی رو گذاشتن کنار ـ موشکاف ۲۰مرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا! سلام دوستان! گلی به گوشة جمالتون! ایشالا که سرحال و سلامت باشین! عرضم به حضور انور عالی که تو استبل نظام، یه بار این طرح باصطلاح صیانت فضای مجازی رو گذاشتن کنار، اما بعد سگ و سیله‌های عظی گفتن نه آقاجون! از این شوخیا نداریم. بره تو کمسیون، پشت درای بسته!هاهاهاها. حالا یارو رو داشته باشین.هاهاهاها.


اجرای حتی کوتاه مدت چنین طرحی آثار زیانبار و ماندگاری و در عمل نقض غرض است مجلس انقلابی که با شعار شفافیت آرا از مردم رای گرفته است نمی‌بایست بررسی چنین طرح مهمی را به تاریک‌خانه بفرستد و یک کمیسیون، کجاست شفافیت؟ کجاست همدلی با مردم؟ کجاست پاسخگویی؟


موشکاف: هاهاهاها. یارو رو باش! همدلی با مردم! شفافیت! شفافیت تو نظام یه من چنده؟ البته پاسخگویی هست، ولی با شکنجه و زندان و گلوله.هاهاهاها. طرف حالیش نیست، به قول معروف تو مو می‌بینی و عظی پیچش مو!عظی میدونه اگه این طرحو نره، دشمنان قسم خورده‌اش با همین فضای مجازی، بطور حقیقی رپ‌ت‌پتوش میکنن.هاهاها. حالا این یکیو داشته باشین که یه جای دیگه انگشت گذاشته.هاهاهاها.


کشور ما در شرایط بسیار بسیار سختی قرار دارد همین دیروز ۵۸۸نفر به‌خاطر بیماری منحوس کرونا جان خود را از دست دادند یک رکورد بی سابقه بوده این. ما در کشور همچین موضوعات پراهمیتی داریم که به آنان نمی‌پردازیم درست است موضوع فضای مجازی بسیار بسیار پر اهمیت است باید به آن پرداخته شود ولی برادران خواهران نمایندگان بزرگ ملت ایران شرایط را و موقعیت را هم بایستی در نظر بگیریم


موشکاف: هاهاهاها. رفقا!‌ به نظرتون یارو واقعا نمی‌فهمه یا خودشو زده به نفهمی؟ آخه آی‌کیو! اولا آمار واقعی اقلا ۳برابر اینیه که میگی! دویما، عظی خودشو کشته که به این آمار برسه، نه تنها تعطیل نکرده، داره طرح ونقشه میکشه که تو محرم آدمای بیشتریو بریزه تو کورة آدمسوزی کرونا!



مطالب مرتبط


موشکاف ۱۹مرداد۱۴۰۰ ـ یارو خبیثی عینهو عظماش نمایش تزریق واکسن برگزار کرد


نمای روز – فضای مجازی ـ وحشت یا بن‌بست؟!

لطفا به اشتراک بگذارید: