موشکاف ۲۴مرداد۱۴۰۰ ـ خبیثی در دو امدادی چاخان درمانی چوبو از شیخ فری گرفته و می‌تازه

خبیثی در دو امدادی چاخان درمانی چوبو از شیخ فری گرفته و داره می‌تازه ـ موشکاف ۲۴مرداد۱۴۰۰


ٰموشکاف:‌ سلام! به به! دوستان گل و گلاب! میوة کمیاب! عرق بیدمشک!هاهاها. ایشالا که همه چی واستون جور باشه که اوضاع و احوال نظام ولایت بد جوری ناجوره! هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین یارو خبیثی در دو امدادی چاخان درمانی چوبو از شیخ فری گرفته و داره می‌تازه هاهاهاها.


آقای رئیسی همچنین از قطعی شدن خرید ۳۰میلیون دوز واکسن در روزهای آینده خبر داد و گفت برای مقابله با وضع نامطلوب کرونا باید ۶۰میلیون دوز واکسن دیگر هم تامین شود.


موشکاف: هاهاهاها. اگه راست بگی که نمی‌گی... پس تا حالا هم می‌تونستین بخرین و نخریدین؟هاهاهها. رفقا! یه هویی یاد وعده‌های چندماه پیش معاون اولش یعنی یارو مخبر افتادم. هاهاهاها.


ما حتما در اردیبهشت یک چیزی قریب به یک میلیون دوز واکسن را تحویل وزارت بهداشت و درمان خواهیم داد در خردادماه بین سه تا سه‌و‌نیم میلیون دوز واکسن رو حتما به وزارت بهداشت تحویل خواهیم داد. در تیرماه این عدد به دوازده میلیون دوز در ماه آمادة تحویل خواهد شد و در مردادماه این به بیست میلیون.


و از مرداد به بعد حداقل بین بیست تا ۲۵ میلیون دوز در ماه را تولید خواهیم کرد. هیچ مشکلی هم نداریم. فکر می‌کنیم تا پایان مرداد این به سی میلیون خواهد رسید.


موشکاف: هاهاهاها. زرشک! هاهاهاها. اگه حرفای یارو مخبرو باور می‌کردیم که نکردیم، تا الان باید ۳۶میلیون دوز واکسن تحویل داده باشن.هاهاها. اگه با همین فرمون ادامه می‌داد به صادراتی که پهلوون پنبة نظام وعده‌شو داده بود هم می‌رسید. هاهاهاها.


فکر می‌کنم دیگه الان وقت اینه که ما به آمریکایی‌ها بگیم که ما بهتون واکسن می‌دیم. اگز کمبودی دارین ما حاضریم کمکتون کنیم.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۳مرداد۱۴۰۰ ـ کرونای ولایت گذاشته پشت کرونا که همینجور تلفات بگیره


رخداد ـ کابینهٔ دزدان ـ «دولت جوان» و جنگ‌افروز

لطفا به اشتراک بگذارید: