کرونا دامن خامنه را خواهد گرفت

عاقبت دامن خامنه را کرونا خواهد گرفت


موضوعی که از روز اول با پنهان‌کاری حدود دوماهه شیوع بیماری شروع شد، سپس خامنه‌ای بحران را کوچک نمایی کرد، و زمانی هم که بحث واکسیناسیون پیش آمد الم‌شنگه ممنوعیت ورود واکسنهای ساخت غرب را به راه انداخت، و از ورود واکسنهای معتبر جلوگیری کرد.


بنابراین از زمانی که کرونا در قم شایع شد و سپس به شهرها و مناطق دیگر کشور گسترش یافت، و اکنون که بحران آن‌چنان گسترش یافته که بهداشت و درمان در حال فروپاشی است، به‌طور مشخص این خامنه‌ای و همپالگی‌هایش بودند که گسترش بحران را کارگردانی کردند.


واقعیت این است که فاجعه کشتار کرونا که خامنه‌ای برای زمین‌گیر کردن مردم گریبانگیر آنها کرده است، در نهایت به جای این‌که نظام ولایت را از باتلاق سرنگونی مصون نگاه دارد، بی‌تردید به‌مثابه طناب دار مکافات و سرنگونی آن عمل می‌کند.


در جریان قیامهای اخیر هم مردم خصوصاً جوانان و کانون‌های‌شورشی ثابت کردند که اسیر بحرانهای کنونی نشده و نمی‌شوند. نظام ولایت فقیه اگر چه می‌تواند با هزار ترفند برای مدتی هم که شده موانعی ایجاد کند ولی نهایتاً نمی‌تواند مردم از مسیر رسیدن به سرمنزل نهایی قیام‌های‌شان که سرنگونی رژیم و برقراری یک حاکمیت مردمی است باز بدارد.


بی‌تردید این هدف پرشکوه و مبارک که دور نیست، محقق خواهد شد.



مطالب مرتبط


باتلاق خامنه و رئیسی ـ راه گریزی نیست


این شرایط بحران نیست یک شرایطی به سمت فروپاشی است

لطفا به اشتراک بگذارید: