خامنه‌ای و کرونا

کرونا و خامنه‌ای


روز ۲۲مرداد آخوند رئیسی در یک حرکت نمایشی به داروخانه‌های تهران رفت، اما این نمایش چه معنا و مفهومی دارد؟ آیا رژیم قصد حل مشکلات مردم و مقابله با کرونا را دارد؟


اما چرا این حرکت نمایشی است؟ همان روز که رئیسی این نمایش مشمئز کننده تلویزیونی را به راه انداخته بود، معاون گمرک رژیم گفت: «گاهی از روش ترانشیپ برای کاهش هزینه یا دور زدن تحریم‌ها استفاده می‌شود، این محموله واکسن با هواپیما به ایران آمد و با هواپیمای دیگر راهی ونزوئلا شد».


یعنی در شرایطی که ایران بالاترین مرگ‌ومیر بر اثر کرونا را دارد و روزانه صدها نفر از مردم به‌خاطر نبود واکسن جانشان را از دست می‌دهند، آخوندها در حال فرستادن واکسن به ونزوئلا هستند.


در سالی که کرونا تمام ایران را درنوردیده و اصلی‌ترین مشکل مردم ایران دسترسی به دارو است. تولید دارو در ایران ۵درصد کاهش داشته.


مردم ایران کمترین میزان واکسن را دریافت کرده‌اند. برای مثال در ترکیه تاکنونی بیش از ۸۱میلیون ۴۰۰هزار دوز واکسن تزریق‌شده است. برخی کشورها مانند کانادا در حال برنامه‌ریزی برای دوز سوم واکسن هستند؛ اما آخوندهای حاکم بر ایران، ساخت واکسن را به پاسداران داده‌اند.


واکسنهای خارجی را برای ونزوئلا می‌فرستند، سرمایه‌های مردم ایران را برای حوثی‌ها و حزب‌الشیطان لبنان هزینه می‌کنند و در داخل ایران کرونا را رها کرده تا مردم ایران در گرداب آن فرو رفته و خطر قیام را خنثی کنند؛ اما قیام مردم خوزستان و حمایت استانهای دیگر ایران نشان داد که این خواب پنبه‌دانه‌ای رژیم آخوندی در حال روبه‌رو شدن با واقعیت سختی است.



مطالب مرتبط


آخرین سپاه خامنه‌ای ـ کرونا


مرگ تنها دستاورد حکومت آخوندی برای مردم ایران

لطفا به اشتراک بگذارید: