موشکاف ۲۵مرداد۱۴۰۰ ـ واسه عظی و سگ و سیله‌هاش کرونا نعمته

واسه عظی و سگ و سیله‌هاش کرونا نعمته ـ موشکاف ۲۵مرداد۱۴۰۰


موشکاف: سلام! به به! دوستان و رفقا! ایشالا تن و جونتون سالم باشه و از کرونا و کرونای ولایت در امون باشین که این روزا این دو تا ویروس منحوس آنچنان دست به دست هم دادن که رکوردهای جهانی و داخلی رو جابجا کردن. آخه واسه عظی و سگ و سیله‌هاش کرونا نعمته، باهاش نون میخورن. ملاحظه بفرمایین که چه بخور بخوریه.


فقط همین داروها در ماه حدود 3هزار میلیارد تومان بار مالی دارد فقط همین چند قلم دارویی که عرض کردم خدمت شما هر ماه 3هزار میلیارد تومان خیلی است این خب این کجا می‌رود منافعش؟...


موشکاف: هاهاهاها. یعنی تو نمی‌دونی کجا می‌ره؟! همه می‌دونن که می‌ره همون‌جایی که بقیة ثروتهای غارت شدة‌ این مردم مظلوم رفته، به جیب عظما و سگ و سیله‌های آخوند و پاسداراش! بعله، این تازه یه چشمشه.


مافیای داروئه که سر دسته‌اش یارو مخبره، همین چیزا رو مدیریت میکنه. اتفاقا بخاطر همین هپلی‌هپویی که واسه عظما راه انداخت و جیبشو پر پول کرد، ترفیع گرفت و گذاشتنش معاون اول یارو خبیثی.هاهاهاها. بیخود نبود که یکی از مهره‌های اون باند به نام معین ‌گفت بخاطر این اجازة واردات واکسنو ندادن که خط تولید داخلی‌شون بی‌رقیب باشه. کی اجازه نداد؟ هاهاهاها. بعله، خود عظی!هاهاهاها. حالا یه نمونه دیگه.


منع ورود واکسن خارجی با ادعای رونق ‌و حمایت از تولید داخلی، منابع مالی سرشاری را نصیب افراد، نهادها و سازمان‌های خاص کرده است که جملگی متصل به محافلی بوده‌اند و نه لزوماً بخش خصوصی.


معامله با جان مردم چه میزان سود، نصیب ویژه‌خواران شده و چه اندازه سماجت در ممنوعیت واردات ملازمه با منفعت این محافل داشته است.


موشکاف: واواوای‌وای‌وای! تجارت با جون مردم! اصلی ترین تاجرش‌ هم خود عظماس. اتفاقا بخاطر همینه که همه اونو نشونه گرفتن.هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۴مرداد۱۴۰۰ ـ خبیثی در دو امدادی چاخان درمانی چوبو از شیخ فری گرفته و می‌تازه


مرگ تنها دستاورد حکومت آخوندی برای مردم ایران

لطفا به اشتراک بگذارید: