اظهارات زالی زالکی و دست پنهان خامنه‌ای ـ انیمیشن طنز سیاسی

انیمیشن طنز سیاسی ـ اظهارات زالی زالکی و دست پنهان خامنه‌ای


به‌دنبال رسواییهای حاکمیت آخوندی در تن ندادن به واکسیناسیون که هم‌اکنون نتیجه آن منجر به سونامی مرگ در سراسر کشور شده است سران حکومتی با دست رو کردن همدیگر تقصیر را به گردن همدیگر می‌اندازند.


روزنامه حکومتی همشهری پنجشنبه ۲۱مرداد، در گزارشی پیرامون پاسخ ظریف به‌گفته‌های زالی در مورد واردات واکسن به‌نقل از وی نوشت: نگذارید از سکوت پشیمان شویم و بپرسیم: اولین بار چه کسی در دولت بحث کرونا را مطرح کرد؟ چه پاسخی به او داده شد؟


کدام دستگاه پیشنهاد تمهید واردات واکسن از چین را در شهریور گذشته مطرح کرد؟ دقیقاً همان کاری که بعد از آن تاریخ امارات (برای سینوفارم) و ترکیه (برای سینوواک) انجام دادند؟ چه کسانی گفتند مردم ما موش آزمایشگاهی نیستند؟


چه وزیری مجبور است از حیثیت خودش هزینه کند و حرف‌های دوستان را رفع و رجوع نماید؟
کدام وزیر تولید مشترک واکسن کوبایی با پاستور را در سفرش به کوبا در پاییز سال گذشته کلید زد؟ چرا این قدر زمان تلف شد؟ کدام دستگاه پروفورمای ورود ۲۰میلیون واکسن از اروپا را رد کرد؟ باز هم بگویم؟


زالی کارگزار رژیم و رئیس ستاد مقابله با کرونای تهران روز چهارشنبه ۲۰مرداد گفته بود: سفیران ما در کشورهای خارجی به‌دنبال تأمین واکسن نبودند. با سفیر ژاپن صحبت کردم، گفت اصلاً سفیر ایران دنبال واکسن نیامده است، این چه دیپلماسی است؟



مطالب مرتبط


خامنه‌ای و طرح صیانت از فضای مجازی- انیمیشن طنز سیاسی


دست رو کردنهای سران حکومتی در مورد انجام نشدن واکسیناسیون


لطفا به اشتراک بگذارید: