موشکاف ۲شهریور۱۴۰۰ ـ مجمع دزدان و غارتگران نشستن و سر تقسیم گوشت قربونی

مجمع دزدان و غارتگران نشستن و سر تقسیم گوشت قربونی بکش بکش میکنن ـ موشکاف ۲شهریور۱۴۰۰


موشکاف: سلام! به به! دوستان گل خودم! سرتون سلامت و جون و دلتون با صفا! هاهاهاها. عارضم به حضورتون که این روزا دورهمی استبل نظام وایراله.هاهاهاها. مجمع دزدان و غارتگران نشستن و سر تقسیم گوشت قربونی بکش‌بکش می‌کنن.هاهاهاها. یه سری هم آژیر خطر می‌کشن! هاهاهاها.


ما جمعی از نمایندگان مردم در خانه خود مردم نگران هستیم آقای رئیسی گله داریم آقای رئیسی!
آقای رئیسی دوران خطا و آزمون تمام شده دوران انشاءالله و ماشالله تمام شده


موشکاف: هاهاهاها. میگه ممکنه اولین اشتباه آخرین اشتباه باشه و نظام ولایت رپ‌ت‌پتو!هاهاهاها. اما ملاحظه بفرمایین که چه جونوری داره می‌شینه رو کرسی ظریف.هاهاهاها.


ما در غرب آسیا به‌دنبال نهادینه سازی دست‌آوردهای میدانی مقاومت و در شرق آسیا و شبهه قاره و حوزة تمدن ایران به‌دنبال استفاده از ظرفیت قدرتهای نوظهور اقتصادی برای رشد اقتصادی و تجارت بین الملل و معیشت مردم خواهیم بود.

موشکاف: دددی‌دی‌دی! از همین حالا داره به طرف‌حسابهای بین المللیش میگه که از تروریسم منطقه‌ای دس ور نمی‌دارن.هاهاهاها. واسه اینکه یارو رو بهتر بشناسین، حرف این یکیو بشنوین.هاهاهاها.
مشاور امین حاج قاسم سلیمانی در زمانی که سمت معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه را برعهده داشت، بود و مورد اعتماد آن شهید بزرگوار بود.


موشکاف: هاهاهاها. یارو از اون جونورای درندة عظما پسنده.هاهاهاها. عظی با انگشت گذاشتن رو این یارو، میخواد به جامعة جهانی چنگ و دندون نشون بده. غافل که دندوناش ریخته و چنگش شکسته.هاهاهاها. حالا ملاحظه بفرمایین طرف سر یارویی که میخوان بذارن جای نمکی چی میگه.هاهاها



مطالب مرتبط


موشکاف ۱شهریور۱۴۰۰ ـ دور همی اصطبل نظام، واسه نمایش باصطلاح بررسی وزیرای خبیثی


بررسی اعضای کابینه رئیسی جلاد و برملا شدن تنگناهای نظام و جنگ گرگها در سالهای گذشته و بحرانهای پیش روی رژیم

لطفا به اشتراک بگذارید: