موشکاف ۳شهریور۱۴۰۰ ـ تو نظام به جون هم افتادن و خالی‌بندی‌های همو رو می‌کنن

تو نظام به جون هم افتادن و خالی‌بندی‌های همو رو می‌کنن ـ موشکاف ۳شهریور۱۴۰۰


موشکاف: سلام و صد سلام خدمت همة دوستان و رفقا! شنیدین؟ یارو مخبر گفته تا پایان شهریور۲۰ میلیون دز واکسن کرونا وارد می کنن.هاهاهاها. هنوز حرفش تموم نشده یارو جهانپور توییت کرده اگه شنفتین ۲۰ میلیون دز واکسنی خاص از کوواکس قابل ارائه اس، شما با یک خالی‌بندی مواجهین،‌ جدی نگیرید!».هاهاهاها. اینا به جون هم افتادن و خالی‌بندی‌های همو رو می‌کنن اما اصل بدبختی نظام جای دیگه‌اس.هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین.


اخیرا در برخی از رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور و در داخل هم به جهت افزایش آمار فوتیها علت این امر را وارد نکردن واکسن در زمان خودش می‌دانند و این را بطوری به نظام حاکمیت و رهبر معظم انقلاب منسوب می‌کنند من می‌خواهم خدمت مردم عزیز عرض بکنم که رهبر انقلاب نه تنها هیچگاه بر عدم واردات و تأمین واکسن تأکیدی نداشتند و جمله‌ای نگفتند بلکه ضمن حمایت از ساخت واکسن داخلی، همواره بر تأمین نیازهای مردم در حوزه درمان و بحث کرونا تأکید کردند.


موشکاف:‌هاهاهاها. ببینم یارو! تو گوش داری؟ چشم‌ هم داری؟ ببینم این صدا و تصویر رو تشخیص میدی؟هاهاهاها.


نکته دوم در مورد کرونا این هست که ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است این را من به مسئولان هم گفتم الآن هم به‌طور عمومی می‌گویم


موشکاف: هاهاهاها. اما رفقا! فقط این یارو نیست که سرگیجه گرفته و از ترس و لرز، هذیون میگه، بالا تا پایین نظام رو ویبره‌اس. آخه عمود خیمة نظام زیر ضربه.هاهاهاها.


رسانه‌های معاند و دشمنان ایران ... به‌طور مشخص خامنه‌ای را مورد حمله و هجمه قرار داده و مدعی هستند ایشان با واردات واکسن مخالفت کرده و مانع از ورود واکسن شدند.


موشکاف: هاهاهاها. آلزایممممممممر!هاهاهاها. اینا واقعا آلزایمر گرفتن یا از ترس قیام اینطوری به تته پته افتادن و میخوان عظی رو در ببرن؟هاهاهاها. حالا این یکیو داشته باشین.هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲شهریور۱۴۰۰ ـ مجمع دزدان و غارتگران نشستن و سر تقسیم گوشت قربونی


نمایش رأی اعتماد، نماد بی‌آیندگی

لطفا به اشتراک بگذارید: