کوره‌های آدم‌سوزی خامنه‌ای ـ کوره‌های آدم‌سوزی هیتلر

کوره‌های آدم‌سوزی هیتلر ـ کوره‌های آدم‌سوزی خامنه‌ای


در تهران، توکلی، معاون ستاد کرونا با اشاره به این‌که تعداد مرگ‌ها کماکان بالاست و افزایش مرگ‌ها ادامه خواهد داشت، گفت: «۲۰۴۰۰ مورد مراجعه سرپایی به بخش درمان و ۴۱۰۰مورد مراجعه سرپایی به بخش بهداشت داریم. بستری جدیدمان بالای ۲۰۰۰بیمار است که تقریباً ۱۵درصد آنها درICU بستری می‌شوند. در حال حاضر ۹۳۵۰ بستری در بخش‌های اورژانس و ویژه داریم، تختها خالی نمی‌مانند و با توجه به تعدادی که ترخیص می‌شوند، بیماران از اورژانس به بخش منتقل می‌شوند» (ایسنا ۷شهریور ۱۴۰۰).


خبرگزاری ایسنا نوشت: «در استان تهران در هفته اخیر افزایش ۵.۵درصدی در موارد سرپایی مثبت، و افزایش ۷.۵درصدی در تعداد فوت‌شدگان را مشاهده کرده‌ایم» (ایسنا ۷شهریور ۱۴۰۰).


طبرسی، رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: «با ورود جهش لامبدا به کشور پیک بعدی با درگیری بالاتر آغاز خواهد شد. این جهش واکسن گریزی بیشتری دارد و سن ابتلا را هم کاهش می‌دهد» (ایسنا ۷شهریور ۱۴۰۰).


در اصفهان، دانشگاههای پزشکی اصفهان و کاشان اعلام کردند: «۴۳۶۷بیمار کرونایی بستری داریم که ۵۸۵نفر در ICU هستند. در ۲۴ساعت گذشته ۶۶بیمار کرونایی جان خود را از دست داده‌اند» (ایمنا ۷ شهریور۱۴۰۰).



مطالب مرتبط


با حکم رئیسی جلاد ـ پاسدار رضایی وارد تیم اقتصادی دولت شد


آمار جانگداز قربانیان کرونا از ۳۹۲هزار و ۹۰۰نفر بیشتر است

لطفا به اشتراک بگذارید: