موشکاف ۹شهریور۱۴۰۰ ـ عظی از خبیثی میخواد که اعتماد مردم به نظامو احیا کنه

عظی از خبیثی میخواد که اعتماد مردم به نظامو احیا کنه ـ موشکاف ۹شهریور۱۴۰۰


موشکاف: سلام دوستان! شب و روزتون به خیر و سلامتی ایشالا! خوب و خوشین؟ رو به راهین؟ هاهاهاها. آرزوی همیشگی بندة موشکاف اینه که همیشه خوش و خرم باشین.هاهاهاها. رفقا! دورهمی‌یی که عظی با دولت خبیثی گذاشت خیلی گفتنی داره. هاهاهاها.


یه ریزه‌اشو قبلا گفتیم و موشکافی کردیم. امروز هم می‌خوام یه قلم دیگه‌شو واستون بگم. عظی از خبیثی میخواد که اعتماد مردم به نظامو احیا کنه.هاهاهاا. خیلی خنده‌داره گوش کنین .هاهاهاها.


مسأله احیاء اعتماد مردم و امید مردم هم بسیار چیز مهمی ست چون اعتماد مردم بزرگترین سرمایه است برای یک دولت که بتواند اعتماد مردم را جلب کند که خب البته این متأسفانه یک مقداری آسیب دیده این باید ترمیم کنید این را و راه‌کارش هم این است که حرف و عمل مسئولان یکی باشه وعده‌یی اگر به مردم دادید طبق اون وعده عمل اگر کردید مردم به شما اعتماد پیدا می‌کنند اگر شما وعده کردید و عمل نشد یا گفتید فلان کار شده مردم در واقعیت دیدند نشده این اعتماد مردم سلب میشه


موشکاف:‌هاهاهاها. میگه اعتماد یک مقداری آسیب دیده! آخه وعده‌درمانی دیگه جواب نداره میگه یه جور دیگه سر ملت شیره بمالین. هاهاهاها. آخه وعده‌درمانی رو شیخ فری بدجوری سوزوند.هاهاهاها.


هر چند که خبیثی و مخصوصا یارو مخبر، تو این زمینه صاب سبکن.هاهاهها. اما اونجای حرفش جالبه که میگه اعتماد مردم یه مقداری آسیب دیده.هاهاهاها. ملاحظه بفرمایین که این یه مقدارش چقدره.هاهاهاها.


اعتماد بیش از هشتاد میلیون نفر را باید جلب کنیم لذا کار دولت الآن کار سختی است همان‌طور که شرایط کشور سخت است کار این که ما بتوانیم جلب کنیم اعتماد مردم را این دشوار است


موشکاف: هاهاهاها. یه مقدارو داشتین؟ میگه هشتـــــــاد میلیــــــون!!!!! هاهاهاها.



مطالب مرتبط


موشکاف ۸شهریور۱۴۰۰ ـ عظی تو دورهمی با دولت خبیثی سر کرونا و واکسن چی گفته


انتصاب‌های رئیسی جلاد و چشم‌اندازها

لطفا به اشتراک بگذارید: