موشکاف ۱۰شهریور۱۴۰۰ ـ عظما از ترس افتاده به فتوابازی که یه جوری سر و ته قضیه رو هم بیاره

عظما از ترس افتاده به فتوابازی که یه جوری سر و ته قضیه رو هم بیاره ـ موشکاف ۱۰شهریور۱۴۰۰


موشکاف: سلام رفقا! سلام دوستان! حال و احوالتون چطوره؟ میزونین؟ رو به راهین؟هاهاها. شستن دست و ماسک و فاصلة فیزیکی فراموش نشه‌ها!هاهاهاها. عرضم به حضور مبارکتون که این روزا عظی داره به در و دیوار میزنه که یه جوری خودشو در ببره.


آخه غلطی که کرد داره رو سرش آوار میشه.هاهاهاها. هر روز مردم توکلیپایی که منتشر می‌کنن چن تا نون و آبدار نثارش می‌کنن.هاهاهاها. حالا این فلک زده از ترس و لرز افتاده به فتوابازی که یه جوری سر و ته قضیه رو هم بیاره.هاهاهاها.


استفتاء از خامنه‌ای
سؤال: اگر طبق مقررات زدن واکسن الزامی شود، تکلیف چیست؟
پاسخ: اگر حکومت اسلامی با ملاحظه مصالح عمومی کشور مقرراتی را اعلام کند، همه باید عمل کنند.


موشکاف: هاهاهاها. عظی! مگه تو نبودی که گفتی چیزی نیست و بزرگش نکنین؟‌ خودت فایزر زدی اما رو رو واکسن آمریکایی و انگلیسی رو ممنوع کردی. به اینم بسنده نکردی! زیر زیرکی جلوی واکسن چینی و روسی رم گرفتی. حالا فتوا میدی که همه باید عمل کنن؟هاهاهاها. آخه عملی! برو بساطتو جای دیگه پهن کن که اینجا خریدار نداره.هاهاهاها. اما رفقا! این بازیو بخاطر این میکنه که مردم همه چیو میدونن و هر روز لعن و نفرینش می‌کنن. هاهاهاها.


گزارشگر: در گفتگوهای روزانه مردم اخبار متعدد و گاهی شایعاتی درباره نوع ابتلا و یا درمان کرونا به گوش می‌رسد
فرهاد بدیعی مدیر شبکه بهداشت: در مورد خود بیماری در مورد واکسیناسیون در مورد واکسن ها این شایعات بسیار بسیار زیاد است من خواهشم از مردم در این است که اینها را نه انتشار بدهند اطلاعات موثق همان هایی است که از داخل رسانه‌های رسمی کشور داره پخش میشه.



مطالب مرتبط


موشکاف ۹شهریور۱۴۰۰ ـ عظی از خبیثی میخواد که اعتماد مردم به نظامو احیا کنه


درخواست صدور فتوا برای گورهای جمعی در زمان بحران

لطفا به اشتراک بگذارید: