اینهم یک شیوه سرنگون کردن

سرنگون کردن نظام آخوندی به این شیوه


بنابراین اینها تمام حرفها و وعده‌هایی است در وحشت از بحرانهای متعدد لاعلاج موجود تا بلکه چند صباحی به خیال خودشان مردم را بفریبند و در منطق از این ستون به آن ستون فرج است برای خود زمان بخرند.


اما واقعیت این است که آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. مردم از تمامیت این نظام عبور کرده‌اند، مطالبه آنها سرنگونی این رژیم است و این را به رساترین شکل در شعار و عمل فریاد کرده‌اند.


مضاف بر این یک مقاومت هوشیار و سازمان‌یافته هم وجود دارد که در برابر فریبکاری و دجالیت نظام ولایت فقیه ایستاده و مطالبه اصلی و برحق مردم را در حرف و عمل جهانی کرده است. کار و تلاش شبانه‌روزی اعضا و هواداران این مقاومت و به‌خصوص کانون‌های‌شورشی هم در این رابطه است.


مقاومت سازمان‌یافته و براندازی که سعید رضا عاملی دبیر نهاد موسوم به شورای عالی انقلاب فرهنگی را از ترس خون به دل کرده که بر اثر فعالیت مجاهدین «۷۸درصد اخبار تولید شده به‌نوعی نگاه مردم را نسبت به حکیم انقلاب اسلامی (بخوانید خامنه‌ای جنایتکار) نشانه» گرفته است (خبرگزاری آنا ۹ شهریور۱۴۰۰).


البته باید به این پاسدار ضدفرهنگ، این نوید را داد که از این پس نیز این مقاومت و کانون‌های‌شورشی بیش از این «حکیم» ارتجاع را نشانه می‌گیرند، تاروزی که مردم با حمایت مقاومت پیشتاز خود و کانون‌های‌شورشی او را از اریکه قدرت پایین بیاورند و آزادی را به ایران‌زمین برگردانند.



مطالب مرتبط


با حکم رئیسی جلاد ـ پاسدار رضایی وارد تیم اقتصادی دولت شد


خشمی که جنایتکاران را رها نمی‌کند

لطفا به اشتراک بگذارید: